• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om Squale

Kör vidare på blått här... 😃🦈
20250618_093342.jpg

25 brak för en Masterdykare med Seamastertavla och krokodilskinnsband.. Någon har rökt nåt skit!
Tydligen gummi armband vad jag läste mig till för it made no sense?

Priserna är väl dessvärre en reflektion över hela branschen. Allt har blivit dyrare så Squale verkar följa efter den generella utvecklingen. Gillar man det ? Hell no!

Här har vi dem! 🦈

Verkar vara samma boett, så inget nytt där. Och priset €2500. Inkl. VAT 😵💀
IMG_3051.jpeg
Kittlar väl inte direkt. Det finns vissa grejer att uppskatta med dem. Jag tycker att tavlan är rätt fin, framför allt på den gröna. Men det känns inte riktigt som att tavlan hör hemma i den här boetten. Plus för hajen, även om implementeringen gör att det ser påklistrat ut. Det som verkligen stör är emellertid färgen på lumen, och då framför allt på timvisaren. Jag hade hoppats på att Squale började hamna rätt igen, men det här är definitivt i fel riktning. Åtminstone för mig.

Long Island tycker lite annorlunda…

IMG_1389.jpeg
Om man inte visste bättre skulle man kunna tro att han säljer Squale… eller?

Tillbaka
Topp