Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kör vidare på blått här...
![]()
Nice haha!Beställt nya band från herr Ali, CNS tropic lämnar en del att önska
![]()
Ser väldigt trevliga ut! Men de är för tjocka för mina handlederHör har vi dem!
Verkar vara samma boett, så inget nytt där. Och priset €2500. Inkl. VAT
![]()
Rätt coola men priset är ju bananas på riktigt.Hör har vi dem!
![]()
Ja det är ju en rejäl pjäs!Ser väldigt trevliga ut! Men de är för tjocka för mina handleder![]()
Håller medRätt coola men priset är ju bananas på riktigt.![]()
25 brak för en Masterdykare med Seamastertavla och krokodilskinnsband.. Någon har rökt nåt skit!Här har vi dem!
![]()
25 brak för en Masterdykare med Seamastertavla och krokodilskinnsband.. Någon har rökt nåt skit!
De ser ut som en 1521 som ska gå på OscarsgalanSynd att mästaren är 1 000 € för dyr.
Mycket tjusigt! Hur fick du tag på de där coola visarna?Pimpade datorn![]()
![]()
Tydligen gummi armband vad jag läste mig till för it made no sense?25 brak för en Masterdykare med Seamastertavla och krokodilskinnsband.. Någon har rökt nåt skit!
Får med dom när man köper en Squale från Gnomon. Fick även med denna fräna putsduken vid senaste köpetMycket tjusigt! Hur fick du tag på de där coola visarna?
Har många hajar på min men inget Squale.
![]()
Den var ju också riktigt cool!Får med dom när man köper en Squale från Gnomon. Fick även med denna fräna putsduken vid senaste köpet![]()
![]()
Är det original Mesh eller? Annars, kan någon rekommendera någon schysst Mesh-länk till 1521?Här kommer en till blå 1521. Svår att ta av den när den väl åker på.
![]()
StiligtDålig drag i tråden, bidrar med dagens 1545 på ett krispigt vitt band![]()
![]()
Kittlar väl inte direkt. Det finns vissa grejer att uppskatta med dem. Jag tycker att tavlan är rätt fin, framför allt på den gröna. Men det känns inte riktigt som att tavlan hör hemma i den här boetten. Plus för hajen, även om implementeringen gör att det ser påklistrat ut. Det som verkligen stör är emellertid färgen på lumen, och då framför allt på timvisaren. Jag hade hoppats på att Squale började hamna rätt igen, men det här är definitivt i fel riktning. Åtminstone för mig.Här har vi dem!
![]()
Om man inte visste bättre skulle man kunna tro att han säljer Squale… eller?Long Island tycker lite annorlunda…
![]()
Är det original Mesh eller? Annars, kan någon rekommendera någon schysst Mesh-länk till 1521?![]()
Okej, tackar för svar!Ja, denna är OEM länken. Har själv inte så stor erfarenhet av andras mesh länkar men Staib ska vara bland dom bästa har jag hört. Fast dyra. Watchgecko har ju allt mellan himmel och jord annars.