Snyggt! Återkommer med prisuppgifter efter jag diskuterat med herrn, och för att kunna göra det så krävs det att alla preciserar vad de eventuellt vill beställa
Vad önskas? Size & färg?
Svart 20, Tack!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt! Återkommer med prisuppgifter efter jag diskuterat med herrn, och för att kunna göra det så krävs det att alla preciserar vad de eventuellt vill beställa
Vad önskas? Size & färg?
Tack Erik! Men det blir nog ett Tropic Sport jag kommer gå på
Det är tropic sport? :STack Erik! Men det blir nog ett Tropic Sport jag kommer gå på![]()
Jag kollade väldigt snabbt och och har inte läst igenom tråden, tyckte jag såg bilder på vanliga tropic.
När det gäller 18mm så fanns det endast petrol blue, tyvärr!1 svart 18mm
1 svart 20mm
Beroende på pris...![]()
Ok. Kör en petrol blue på den dåNär det gäller 18mm så fanns det endast petrol blue, tyvärr!
Vilken blåfärg var du ute efter?Jag är intresserad av ett svart i 20mm och möjligen även ett blått i samma storlek.
Uppskattar ditt initiativtagande men jag avstår då jag nyligen klippte ett 20 mm tropic på annat håll.
Oklart. Finns det jämförande bilder?Vilken blåfärg var du ute efter?
Fattar! Det är nemasUppskattar ditt initiativtagande men jag avstår då jag nyligen klippte ett 20 mm tropic på annat håll.
Tar hjälp av @rogart-63 som klargjorde frågan tidigare i tråden;Oklart. Finns det jämförande bilder?
Är jag färgblind?! På vilken bild ser du det?Det finns ju 2 olika typer av gröna ?
Vilket är vilket![]()
Det andra från vänster ser grönt ut? Men är nog svart?Första från väster är petrol blue och det näst sista är electric blue.![]()
Andra från vänster , höjde kontrasten på luren och såg att de va svartÄr jag färgblind?! På vilken bild ser du det?
Tar hjälp av @rogart-63 som klargjorde frågan tidigare i tråden;
Det översta är electric blue, och det undre petrol blue som bara finns i 18 mm.
![]()
![]()
Första från väster är petrol blue och det näst sista är electric blue.![]()
@Buzz Aldrin 20mm svart!
Självklart! (om det blir av, ska väl sägas)Jag är gärna med på ett svart 20mm om det inte är försent! @Buzz Aldrin
OK! Priset ovan låter bra iaf så hör gärna av dig om det blir av! Tack på förhand!Självklart! (om det blir av, ska väl sägas)
Sorry guys, snubben hade skrivit fel storlek i tidigare mailHan har inga gröna 20mm, enbart i 22mm. Bland annat.
Detta är vad som finns att tillgå:
Petrol blue 18 mm. For 25 €.
Black 20 mm. For 30 €.
Electric blue 20 mm. For 30 €.
Green 22 mm. For 25 €.
White 22 mm. For 30 €.
Paid by Bank transfer or Paypalgift.
Shipping up to 1 kg. will be 19 euro, with tracking number and insurance, signed for.
I hope this is clear for you, don't hesitate to ask for more info.
@MacRulez4ever Vill du hoppa över eller är en annan färg/storlek ett alternativ?
@Calle med C Vill du komplettera med en annan färg, eller nöjer du dig med ett svart?
Enligt dagens eurokurs:
25 € = 243kr
30 € = 292kr
(+frakt)
Är alla okej med priset?
Samma här, eller jag rättare sagt gjorde det men sedan kom hans svar.Trist att höra! Jag hade tänkt att komplettera med ett 20 mm petrol blue också. Priserna är det dock inget fel på, så vi kan köra på 2 st 20 mm svarta istället!
Samma här, eller jag rättare sagt gjorde det men sedan kom hans svar.
Arright! Då bokar jag ytterligare en svart 22:a till dig.