Buzz Aldrin
Basic
Oops! My bad. Jag skrev fel, prickade faktiskt in dig på 20mm i kalkylenTråkigt! Det dyker säkert upp något i framtiden. Vet att jag har en 18 mm i lådan som är petrol blue.
App, app, app, inte 22 mm! 2 stycken svarta 20 mm!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Oops! My bad. Jag skrev fel, prickade faktiskt in dig på 20mm i kalkylenTråkigt! Det dyker säkert upp något i framtiden. Vet att jag har en 18 mm i lådan som är petrol blue.
App, app, app, inte 22 mm! 2 stycken svarta 20 mm!![]()
Oops! My bad. Jag skrev fel, prickade faktiskt in dig på 20mm i kalkylen![]()
Har du någon trevlig tropicbild att bjuda på så man får dregla lite? Gärna inklusive klocka, förståsVet att jag har en 18 mm i lådan som är petrol blue
Har du någon trevlig tropicbild att bjuda på så man får dregla lite? Gärna inklusive klocka, förstås![]()
Tokläckert!Givetvis! Jag hittade den här gamla bilden, som jag tidigare postat i Tropic-tråden. Samtliga band är 18 mm, utom det längst till vänster, det är 19 mm.
Tokläckert!
Det går alldeles utmärkt!Är det försent för att hänga på?
Om inte bokar jag gärna in mig på ett svart 20 mm.
Bra pris du fått till. Tar gärna ett 20mm svart till om det fortfarande går att beställa. Vet du vad han vill ha för 22mm svart med denna deal?Dubbelcheck!
Har jag glömt bjuda in någon till partyt? Eller var det någon som efterfrågade en annan drink?
![]()
Håller med! Fint initiativ @Buzz Aldrin !Det här verkar lovande. Vi verkar ändå ha fått till en rätt bra beställning. Tusen tack till @Buzz Aldrin som tar tag i det här!
Absolut, skriver upp dig på en till! Han har tyvärr inga svarta 22 mm, bara vita och gröna:Bra pris du fått till. Tar gärna ett 20mm svart till om det fortfarande går att beställa. Vet du vad han vill ha för 22mm svart med denna deal?
Det här verkar lovande. Vi verkar ändå ha fått till en rätt bra beställning. Tusen tack till @Buzz Aldrin som tar tag i det här!
Tack själva! Bra att man får lite press på sig, tropicförrådet fyller ju inte på sig självtHåller med! Fint initiativ @Buzz Aldrin !
Jag fullföljer köpet och tar tar gärna ett extra svart alltså totalt 2 st 20 mm svartTack själva! Bra att man får lite press på sig, tropicförrådet fyller ju inte på sig självt
Har dock inte fått respons av alla gällande prisbilden, vet inte hur jag ska tolka det? Vore bra att få ert svar snarast så vi hinner få banden innan jul!
Ni som inte har svarat - gilla detta inlägg om ni vill fullfölja köpet eller skriv en kort rad om ni hoppar över, tack!
Ping @Hr_Proos @Erik1 @MacRulez4ever @bjrn @Zacke @Scaramanga @Jimmy
Tack själva! Bra att man får lite press på sig, tropicförrådet fyller ju inte på sig självt
Har dock inte fått respons av alla gällande prisbilden, vet inte hur jag ska tolka det? Vore bra att få ert svar snarast så vi hinner få banden innan jul!
Ni som inte har svarat - gilla detta inlägg om ni vill fullfölja köpet eller skriv en kort rad om ni hoppar över, tack!
Ping @Hr_Proos @Erik1 @MacRulez4ever @bjrn @Zacke @Scaramanga @Jimmy
Tycker alla avvaktar med betalningen tills dess beställningen är skickadSkall jag swisha redan eller behövs något annat?
Tycker alla avvaktar med betalningen tills dess beställningen är skickadÅterkommer därefter!
Cool! Jag är beredd att hålla med.. Will do, nu har jag fått svar av samtliga så jag drar iväg beställningen inom kort!Det är borta att hojta till så swishar jag. Jag lägger gärna till en hundring eller så för att få det skickat som rek. "Posten" går dessvärre inte att lita på längre.![]()
Cool! Jag är beredd att hålla med.. Will do, nu har jag fått svar av samtliga så jag drar iväg beställningen inom kort!![]()
Nej, tyvärr!Tummen upp och guldstjärna i kanten! På tal på tal om ingenting, du råkar inte bo i Stockholm?
Nej, tyvärr!
/Hemkär norrlänning
Verkligen!Ah, synd! Skulle vara trevligt att mötas upp för en mini gtg!
Verkligen!![]()
Absolut, will do!Hojta till om du är i Stockholm någon dag!![]()