• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tropic band på Omega forums

Calle med C

Panerai
Har du någon trevlig tropicbild att bjuda på så man får dregla lite? Gärna inklusive klocka, förstås :hungry:

Givetvis! Jag hittade den här gamla bilden, som jag tidigare postat i Tropic-tråden. Samtliga band är 18 mm, utom det längst till vänster, det är 19 mm.

Gp3WyGg.jpg
 
Det här verkar lovande. Vi verkar ändå ha fått till en rätt bra beställning. Tusen tack till @Buzz Aldrin som tar tag i det här!
Håller med! Fint initiativ @Buzz Aldrin !
Tack själva! Bra att man får lite press på sig, tropicförrådet fyller ju inte på sig självt :)

Har dock inte fått respons av alla gällande prisbilden, vet inte hur jag ska tolka det? Vore bra att få ert svar snarast så vi hinner få banden innan jul!
Ni som inte har svarat - gilla detta inlägg om ni vill fullfölja köpet eller skriv en kort rad om ni hoppar över, tack!
Ping @Hr_Proos @Erik1 @MacRulez4ever @bjrn @Zacke @Scaramanga @Jimmy
 

Zacke

Vacheron
2-Faktor
Tack själva! Bra att man får lite press på sig, tropicförrådet fyller ju inte på sig självt :)

Har dock inte fått respons av alla gällande prisbilden, vet inte hur jag ska tolka det? Vore bra att få ert svar snarast så vi hinner få banden innan jul!
Ni som inte har svarat - gilla detta inlägg om ni vill fullfölja köpet eller skriv en kort rad om ni hoppar över, tack!
Ping @Hr_Proos @Erik1 @MacRulez4ever @bjrn @Zacke @Scaramanga @Jimmy
Jag fullföljer köpet och tar tar gärna ett extra svart alltså totalt 2 st 20 mm svart
Tack för att du engagerar dig!
 

Calle med C

Panerai
Tack själva! Bra att man får lite press på sig, tropicförrådet fyller ju inte på sig självt :)

Har dock inte fått respons av alla gällande prisbilden, vet inte hur jag ska tolka det? Vore bra att få ert svar snarast så vi hinner få banden innan jul!
Ni som inte har svarat - gilla detta inlägg om ni vill fullfölja köpet eller skriv en kort rad om ni hoppar över, tack!
Ping @Hr_Proos @Erik1 @MacRulez4ever @bjrn @Zacke @Scaramanga @Jimmy

Så sant som det var sagt! Det skulle vara trevligt att få ha ett Tropic till min Certina DS-2 Super PH 1000 innan julafton. :D
 

bjrn

Panerai
2-Faktor
Ja Tack jag önskar ett 20 svart, skrev det tidigare men missförstod kanske att jag skulle göra något mer.
Skall jag swisha redan eller behövs något annat?

Stort Tack oavsett för att du tar på dig detta.
 
Would you be ok paying by bank transfer to my mother's bank account ?
It's not a joke, that way we both have some benefit. I guess you have IBAN bank transfers in Sweden ?
Tell me your feelings about it.

Vad tycker ni? Han har ju levererat tidigare trots allt..
 
Topp