Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stämmer!Finns det bara en modell att tillgå(den som syns tidigare i tråden)?
Synd!Stämmer!
Jag tar ett petrol blue i 18 mm och ett svart i 20 mm. Om de inte är allt för dyra, helst under 300kr/st.Fick svar nu: The petrol blue ones are 18 mm.
Ni som har handlat av honom förr har säkert svaret på frågan?Frågan är ifall banden har de riktiga spännet......
Antingen ska de va acier eller inox då är dom original. Är dom omärkta eller något annat namn är de inte originalspännen och priset bör va ganska lågt i såfall
Jag fick bara omärkta spännen sist jag la en beställningNi som har handlat av honom förr har säkert svaret på frågan?
Källa på det?Frågan är ifall banden har de riktiga spännet......
Antingen ska de va acier eller inox då är dom original. Är dom omärkta eller något annat namn är de inte originalspännen och priset bör va ganska lågt i såfall
Har dock haft ett gäng äkta Tropics sedan den tråden, och de har haft olika typer av "bra" spännen, i flera olika utföranden, och även med olika typer av ACIER-mäkningar och olika typer INOX-märkningar, samt helt identiska av den större sortens "bra" spännen, som är helt omärkta.Vi diskuterade just detta i denna tråden och kom väl fram till att inox & acier är original
https://klocksnack.se/threads/traderafynd-tropic.19354/
![]()
Sommaren är snart här, så jag är med på en beställning om priset inte går norr om 300 pix.Vad hände med alla er som ville beställa tidigare? Tycker inte att det finns anledning att rygga för priset eftersom det ännu inte har förhandlats!
Finns heller ingenting som säger att det inte går att få ner till ursprungligt pris eller typ 300 pix om vi är många som beställer? Han lär ju göra en bra affär på samma sätt som tidigare om man beställer utanför ebay?
..och om priset blir för högt så säger vi nej, kostar ju ingenting att försöka!
Jag kan nog tänka mig att vara med, men jag skulle gärna få lite prisuppgifter först dock. I alla fall, jag skulle kunna tänka mig:
1 st 20 mm svart.
1 st 20 mm grönt.
Jag är på om priset håller sig runt 300kr!
Jag är också på, om det finns band kvar.
Jag är sugen om det skulle bli aktuellt
Är på om det blir av![]()
Snyggt! Återkommer med prisuppgifter efter jag diskuterat med herrn, och för att kunna göra det så krävs det att alla preciserar vad de eventuellt vill beställa
Vad önskas? Size & färg?
1 svart 18mmSnyggt! Återkommer med prisuppgifter efter jag diskuterat med herrn, och för att kunna göra det så krävs det att alla preciserar vad de eventuellt vill beställa
Vad önskas? Size & färg?
Grymt att du roddar!Snyggt! Återkommer med prisuppgifter efter jag diskuterat med herrn, och för att kunna göra det så krävs det att alla preciserar vad de eventuellt vill beställa
Vad önskas? Size & färg?