Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mera bilder krävs omgående. Hur ser boxen ut?Till slut blev den äntligen min! Jag gissar att jag blir no 4 på forumet med den? Första intrycket är att den är fantastisk och jag ångrar mig inte att hag väntade på den. Dessutom var servicen hos Engströms i Jönköping perfekt.
Sitter i bilen hem just nu, fler bilder kommerMera bilder krävs omgående. Hur ser boxen ut?
Grattis! Står på väntelista på den, men lite osäker på hur jag ska göra. Blir dock mer och mer sugen på köpTill slut blev den äntligen min! Jag gissar att jag blir no 4 på forumet med den? Första intrycket är att den är fantastisk och jag ångrar mig inte att hag väntade på den. Dessutom var servicen hos Engströms i Jönköping perfekt.
Grattis! Engströms i Jönköping är ett trevligt gäng!Till slut blev den äntligen min! Jag gissar att jag blir no 4 på forumet med den? Första intrycket är att den är fantastisk och jag ångrar mig inte att hag väntade på den. Dessutom var servicen hos Engströms i Jönköping perfekt.
Ja, verkligen. Dem har vunnit en kund för framtida köp. Dessvärre är inte alla lika tillmötesgående och serviceminded har jag märkt i jakten på den här klockan..Grattis! Engströms i Jönköping är ett trevligt gäng!
Grattis! Kul att det börjar dyka upp fler nu, ökar hoppet för oss andra!Till slut blev den äntligen min! Jag gissar att jag blir no 4 på forumet med den? Första intrycket är att den är fantastisk och jag ångrar mig inte att hag väntade på den. Dessutom var servicen hos Engströms i Jönköping perfekt.
Åh, din gottegris! Grattis!Till slut blev den äntligen min! Jag gissar att jag blir no 4 på forumet med den? Första intrycket är att den är fantastisk och jag ångrar mig inte att hag väntade på den. Dessutom var servicen hos Engströms i Jönköping perfekt.
Nej, dem hade likt de två AD i Malmö endast fått in ett exemplar var. Testade på läder i Malmö och det var inte samma goa upplevelse som på länk.Åh, din gottegris! Grattis!
Fanns det fler ex på länk?
Det kan jag mycket väl förstå. Härligt att du lyckades klippa en! Står på listan för en på länk här i Göteborg men det verkar dröja tills den kommer...Nej, dem hade likt de två AD i Malmö endast fått in ett exemplar var. Testade på läder i Malmö och det var inte samma goa upplevelse som på länk.
Har en känsla av att dem börja komma till butikerna nu, dröjer nog inte länge innan även du har fått tag på en om du står på listanDet kan jag mycket väl förstå. Härligt att du lyckades klippa en! Står på listan för en på länk här i Göteborg men det verkar dröja tills den kommer...
Hoppas du har rätt.Har en känsla av att dem börja komma till butikerna nu, dröjer nog inte länge innan även du har fått tag på en om du står på listan
Tack för redan fina bilder, hoppas på ännu fler nu i dagarna i så fall.Har en känsla av att dem börja komma till butikerna nu, dröjer nog inte länge innan även du har fått tag på en om du står på listan
Ser riktigt läckert ut!Till slut blev den äntligen min! Jag gissar att jag blir no 4 på forumet med den? Första intrycket är att den är fantastisk och jag ångrar mig inte att hag väntade på den. Dessutom var servicen hos Engströms i Jönköping perfekt.
Kul! Ser fram emot (förhoppningsvis) en ny Bb36 på KS!Nu har jag äntligen fått napp hos en AD i London som har en BB36 inne. Den är nu reserverad i mitt namn och om två timmar har forumet kanske en ny BB36 ägare. Väldigt spännande, känner mig som ett barn på julafton! Om det inte klickar till 100% så kommer jag antagligen att köpa en Rolex, men det blir isåfall inte idag eftersom jag inte riktigt bestämt mig för modell ännu (i denna tråd kan ni läsa om mitt velande: https://klocksnack.se/threads/vilken-rolex-eller-kanske-en-tudor.58514/).
Ja, det verkar som att bb36 börjar ploppa fram nuKul! Ser fram emot (förhoppningsvis) en ny Bb36 på KS!
Hur är helheten, känns den gedigen?Lite fler bilder:
Den är bra, precis vad jag hade förväntat mig. Det känns som sagt som en allround-klocka som man kan använda till de flesta tillfällen. Lite små toolig samtidigt som den faktiskt funkar till finare tillfällenHur är helheten, känns den gedigen?
Jag håller med om att den känns mindre än 116000 och 116200. Storleken känns dock identisk med Explorer 114270 tycker jag. Jag tror att det är den raka bezeln (vad heter det egentligen på svenska?) och de något smalare bandhornen som gör att det känns så.Besvikelsen är total. Hade en undanlagd och reserverad på Krons som jag precis testat. Men tusan va liten den upplevdes när jag fick se den på riktigt. Testade en 116000 som jag tycker gav ett mycket större intryck.
Inget köp för min del, men goda nyheter för er andra. Det finns ett ex på Krons. Först till kvarn
Kanske OP och DJ är tjockare också? Är det någon som vet?Jag håller med om att den känns mindre än 116000 och 116200. Storleken känns dock identisk med Explorer 114270 tycker jag. Jag tror att det är den raka bezeln (vad heter det egentligen på svenska?) och de något smalare bandhornen som gör att det känns så.
Dem ringde mig precis faktiskt!Besvikelsen är total. Hade en undanlagd och reserverad på Krons som jag precis testat. Men tusan va liten den upplevdes när jag fick se den på riktigt. Testade en 116000 som jag tycker gav ett mycket större intryck.
Inget köp för min del, men goda nyheter för er andra. Det finns ett ex på Krons. Först till kvarn