Enellios
Basic
Då hoppas jag att den faller dig bättre i smaken och att du får åka hem med en ny klockaDem ringde mig precis faktiskt!
Ska åka in imorgon och klämma. Spännande.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Då hoppas jag att den faller dig bättre i smaken och att du får åka hem med en ny klockaDem ringde mig precis faktiskt!
Ska åka in imorgon och klämma. Spännande.
Bezel=glasring (alt vridring på dykare). Blir tokig på att merparten av forumets medlemmar skriver det på engelska.Jag håller med om att den känns mindre än 116000 och 116200. Storleken känns dock identisk med Explorer 114270 tycker jag. Jag tror att det är den raka bezeln (vad heter det egentligen på svenska?) och de något smalare bandhornen som gör att det känns så.
Då hoppas jag att den faller dig bättre i smaken och att du får åka hem med en ny klocka
Den gör sig bättre och ser större ut på bild, enligt mig. Tycker de stora visarna och index gjorde att övrig yta på tavlan kändes minimal då man såg den irl.Asså. Jag älskar den nog mer på bild.
Har en sinn 556i på mig idag. Mäter 38,5. Den känns liten/lagom.
Nya BB 36, måste känna på det. Ingen kärlek vid första ögonkastet tyvärr....
Ja, storleken skrämde mig i början. Nu tycker jag dock att den är perfekt, förstår inte varför jag envisades med klockor på minst 40 mm tidigare. Kan tillägga att jag inte har tagit bort någon länkbit på mitt exemplar och jag har ca 17,5 cm runt handleden.Asså. Jag älskar den nog mer på bild.
Har du känt på den idag?Asså. Jag älskar den nog mer på bild.
Jag gick precis från Krons.Har du känt på den idag?
Tack för svar! Slår en pling på studs!Jag gick precis från Krons.
30 min sedan.
Dock blev jag j*vligt imponerad av länken. Solid.
Kanske OP och DJ är tjockare också? Är det någon som vet?
Har just haft Krons på tråden och mailat för uppföljningJag gick precis från Krons.
30 min sedan.
Dock blev jag j*vligt imponerad av länken. Solid.
Spännande! Jag säger som @Enellios "Då hoppas jag att den faller dig bättre i smaken och att du får åka hem med en ny klocka"Har just haft Krons på tråden och mailat för uppföljning
Tackar! Fick ett positivt mail sent igår från USA och väntar nu på svar från Krons. Veckan har alla förutsättningar för att sluta på topp!Spännande! Jag säger som @Enellios "Då hoppas jag att den faller dig bättre i smaken och att du får åka hem med en ny klocka"
Har man sagt A får man säga BTackar! Fick ett positivt mail sent igår från USA och väntar nu på svar från Krons. Veckan har alla förutsättningar för att sluta på topp!
Awesome!Tackar! Fick ett positivt mail sent igår från USA och väntar nu på svar från Krons. Veckan har alla förutsättningar för att sluta på topp!
Det blir något OT i den här tråden men det är en mod av en modell som du inte gick ner i split av förtjusning över i standardutförande men kanske kommer min lilla fångst falla dig bättre på läppenHar man sagt A får man säga B
10 pers kommer prova den idag innan någon slår tillFick just svar från Krons. Det står fler i kö som ska få en chans först. Helt rätt agerat av dem tycker jag även om jag bra gärna skulle vilja ha den bums!
Vad i hela fridens liljor kan det vara???Det blir något OT i den här tråden men det är en mod av en modell som du inte gick ner i split av förtjusning över i standardutförande men kanske kommer min lilla fångst falla dig bättre på läppen
Hoppas att den skeppas i nästa vecka
Ja är det någon som vet om det är fler AD som har någon inne?Några nya updates kring tillgänglighet på denna i Sverige/Stockholm?
Ja, den upplevs betydligt större på både länk och efter en tid på armen. Jag testade också lädret först men det föll mig inte i smaken. Så testa länken innan du bestämmer dig!Slänger mig bara hejdlöst rakt in i tråden med en fråga så hata mig inte ifall den redan är besvarad ..
Var tidigare inne hos Bergströms och provade den nya BB 36an på band. Den kändes direkt liten (och då har jag tunna handleder).
Undrar ifall den upplevs större på länk?
Tack så mycket för ditt svar. Nu lever mitt hopp vidare!Ja, den upplevs betydligt större på både länk och efter en tid på armen. Jag testade också lädret först men det föll mig inte i smaken. Så testa länken innan du bestämmer dig!
Ja suget blev ju inte mindre nu...Tror inte någon har länkat denna innan, sjukt fina bilder:
https://ch24.pl/tudor-heritage-black-bay-36-hands-on-recenzja-zdjecia-live-cena/
Den är liten på läder, inget snack om saken. Det är två helt olika klockorNice är den. Men shit va liten den upplevs initialt. ((På läder))