Wboy
Silver
Låter rimligt, ser fram emot att testa den på länk.Den är liten på läder, inget snack om saken. Det är två helt olika klockor
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Låter rimligt, ser fram emot att testa den på länk.Den är liten på läder, inget snack om saken. Det är två helt olika klockor
Låter lovande. Jag var/är extremt besviken och förvånad över länken på vanliga Black bay. Bred och dåliga proportioner samt lite billig känsla. Sådär jämnbred länk som man ofta hittar på parfymklockor.
Låter lovande. Jag var/är extremt besviken och förvånad över länken på vanliga Black bay. Bred och dåliga proportioner samt lite billig känsla. Sådär jämnbred länk som man ofta hittar på parfymklockor.
Mer jämnbred och bred i jämförelse med Rolexlänk. Tudor insåg väl framåt slutet av länken att spännet skulle bli parfymigt och dyrt att tillverkaDär har du fel. Länken smalnar av från klockan och nedåt. Dessutom tycker jag att länken i övrigt är fantastiskt fin, grymt stål och fin lyster.
Såg en hos Rob för ett par veckor sedan.Jag vet att Krons har haft en inne men såld, de trodde att de skulle få in igen i mitten av september (nu?). Nymans verkar inte ha fått någon ännu och hade ingen prognos när de skulle få in dem. Hur det är med Rob vet jag inte för jag fick tyvärr inte något svar på min förfrågan.
Med länk?Såg en hos Rob för ett par veckor sedan.
Med länk?
Nu har jag haft min så länge att det snart är dags att sälja
Förblir den en "keeper"?DJ36 och Blackbay bredvid varandra
Förblir den en "keeper"?
Underbaart!Hej i tråden! Efter att följt upp ett otal tips om var den kunde finnas på länk har jag äntligen mitt alldeles eget ex på armen! Det var ett tips i den här tråden för ett tag sen som fick mig att kontakta Krons Ur i Stockholm, exet i fråga blev föga förvånande sålt men i förra veckan fick jag mail om att den åter fanns inne på länk. Jag klippte till direkt och i dag kunde jag äntligen hämta ut mitt paket!
Två mycket fina klockor! Hur upplever du skillnaden mellan dessa storleksmässigt på armen? Jämförbara eller upplevs BB36 större eller mindre?DJ36 och Blackbay bredvid varandra
Fint! Vet du om de hade fler hemma?Hej i tråden! Efter att följt upp ett otal tips om var den kunde finnas på länk har jag äntligen mitt alldeles eget ex på armen! Det var ett tips i den här tråden för ett tag sen som fick mig att kontakta Krons Ur i Stockholm, exet i fråga blev föga förvånande sålt men i förra veckan fick jag mail om att den åter fanns inne på länk. Jag klippte till direkt och i dag kunde jag äntligen hämta ut mitt paket!
Nej, det vet jag inte, men slå en pling till butiken i morgon. I mitt fall har de varit mycket hjälpsamma.Fint! Vet du om de hade fler hemma?
Två mycket fina klockor! Hur upplever du skillnaden mellan dessa storleksmässigt på armen? Jämförbara eller upplevs BB36 större eller mindre?
Den är fan trevlig. Grattis @JohnZ !God morgon! Allt känns så rätt hos den här!
Mycket snyggt! Får man fråga hur stor handled du har? Jag är lite misstänksam att den kan vara för liten.God morgon! Allt känns så rätt hos den här!
Ok, tack! Jag har 19-19,5 så då är frågan om den ens passar. Hoppas att någon får in en snart igen så att jag kan prova.Jag har ca 17-18 cm och då har jag inte tagit bort någon länkbit sitter på mitten av de 3 "microjusteringshålen".
Tackar för det! Kunde inte varit nöjdare!Den är fan trevlig. Grattis @JohnZ !