• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tudor Blackbay 36

Mer bilder gärna! Sitter den bra på handleden? Ser ut att sväva lite på bilden:p
Lite seg på bollen här nu men kan verkligen rekommendera vanguard. Det kostar lite men är så nöjd med det. Otroligt bra kvalité. 4DB9019B-9B0C-4B10-897B-3E685F480249.jpeg 23114593-5B31-465C-B14B-5377A5D9FC0C.jpeg F27967EA-57DD-45F5-A6BB-57A15FEBDD37.jpeg 641EDBF7-5C0D-49EB-9773-68428D8C8AB4.jpeg

0kr i rabatt på Rolex och Tudor. Inte ens på helguld i dagsläget för en bra kund.
Länkjustering alltid gratis på Rolex oavsett var klockan är köpt.

0kr i rabatt på Rolex och Tudor. Inte ens på helguld i dagsläget för en bra kund.
Länkjustering alltid gratis på Rolex oavsett var klockan är köpt.
Då lär det släppas fler hajpstål nu då när de inte kan få igång likviditet med att rabatterat ohajpade saker. För rabatten finns ju där för att de behöver sälja fler klockor av modell x än det finns efterfrågan för.

Eller kanske man kan förhandla sig till en gratis service eller extra länk etc..?

Då lär det släppas fler hajpstål nu då när de inte kan få igång likviditet med att rabatterat ohajpade saker. För rabatten finns ju där för att de behöver sälja fler klockor av modell x än det finns efterfrågan för.

Eller kanske man kan förhandla sig till en gratis service eller extra länk etc..?
Grejen är väl lite också att fabrikerna är nedstängda sedan ganska länge på obestämd tid och då skulle det se rätt konstigt ut till slut (och vara jobbigt för butikerna) om allt rabatterades bort, eftersom de inte får leveranser. Det i kombination med att försöka kväva gråhandlarpriserna.
Jag spekulerar bara...

Grejen är väl lite också att fabrikerna är nedstängda sedan ganska länge på obestämd tid och då skulle det se rätt konstigt ut till slut (och vara jobbigt för butikerna) om allt rabatterades bort, eftersom de inte får leveranser. Det i kombination med att försöka kväva gråhandlarpriserna.
Jag spekulerar bara...
Jag har kikat på två bb36 på Nymans, en svart och en blå, att få lite rabatt var inga problem men hur mycket är en annan femma

Jag spekulerar bara...

Rolex öppnade upp fabrikerna 4e maj.
Svårt att se tudor hålla sina stängda en månad längre.

Vissa tycker visst att det är roligare att posta än att läsa :). Mot 1000 inlägg!
Absolut postar som en galning, i nuvarande tempo borde jag passera 1000 om ca 8 månader. Tydligen tycker vissa att det är roligare att posta random påståenden istället för att läsa och ta reda på hur det faktiskt är och lära sig något:)

Aha där ser man, har hittat en ny på chrono24 för runt 24k som jag är lite sugen på.
Kanske inte ens värt att fråga bergströms då om rabatt.

Ingår alltid nato till bb36?

Absolut postar som en galning, i nuvarande tempo borde jag passera 1000 om ca 8 månader. Tydligen tycker vissa att det är roligare att posta random påståenden istället för att läsa och ta reda på hur det faktiskt är och lära sig något:)
Som du säkert läst så grundades min erfarenhet om 20% rabatt på Tudor på ett möte hos en AD i april. Håller helt med dig, befängd och random påhittad kommentar som adderar noll värde på frågor om rabatter.

Aha där ser man, har hittat en ny på chrono24 för runt 24k som jag är lite sugen på.
Kanske inte ens värt att fråga bergströms då om rabatt.

Ingår alltid nato till bb36?
24 är bra. Det kommer ingen AD i sverige matcha.

Tygbandet ingår beroende på årsmodell vad jag förstått de. (De har slutat skicka med tygbandet, men när de slutade med det vet jag inte).

Som du säkert läst så grundades min erfarenhet om 20% rabatt på Tudor på ett möte hos en AD i april. Håller helt med dig, befängd och random påhittad kommentar som adderar noll värde på frågor om rabatter.
Så du menar att en AD i Sverige gav dig ett lägre pris på en bb36 än den billigaste nya från gråhandlare i Europa på chrono24 i april? Antar att den var på länk.

Tillbaka
Topp