• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tudor Blackbay 36

v0n

Patek
2-Faktor
Har egentligen aldrig övervägt en BB36 och står på väntelistan på en ’58. Men efter att ha läst denna tråden börjar jag bli grymt sugen på denna dom sommarklocka. Vet någon hur utbudet ut hos AD just nu (36mm blå)?
Hade en liknande plan att ha BB36 i väntan på 58 men nu hittar jag ingen bra anledning att ens ha den ;)
Utbudet är mycket beroende på var du befinner dig, 08 verkar den finnas tillgänglig men värre i andra delar av landet.
 

Deskdiversthlm

Patek
2-Faktor
Skulle nog säga mångsidigheten. Låter lökigt men den fungerar verkligen till ALLT.
Förstavalet på morgonen om man som jag är lagd åt det veliga hållet :D
Tål att tänkas på, har ett par andra klockor som täcker upp en del. Men just en daglig beater som är fullt vatten och stöt tålig är lockande. Får kika runt på måndag.
 
Har egentligen aldrig övervägt en BB36 och står på väntelistan på en ’58. Men efter att ha läst denna tråden börjar jag bli grymt sugen på denna dom sommarklocka. Vet någon hur utbudet ut hos AD just nu (36mm blå)?
Det är bra skrivs det, bergströms i gbg har en blå inne. Hade 58an innan denna, allting känns så mycket bättre med bb36, klockan, länken och sist men inte minst boxen
 

Deskdiversthlm

Patek
2-Faktor
Det är bra skrivs det, bergströms i gbg har en blå inne. Hade 58an innan denna, allting känns så mycket bättre med bb36, klockan, länken och sist men inte minst boxen
Tack för tipset men bor lite långt borta (Stockholm). Däremot klart intressant, ev blir det även ’58:an också men däremellan antingen en ’36 eller SS World Timer (men förstår att 36 känns mer gedigen och ”fulländad”).
 

dino

Omega
2-Faktor
Haha jo de har jag!
Löjligt fint sjukt imponerad för det priset, hade inte förväntat mig så mycket.
DCCFCFFB-A26C-47B4-A8E6-0FA32BEE0FDC.jpeg
5FFA61A8-1F84-435E-B73D-55A7095F5CC4.jpeg
Riktigt fin, vart det beställning på Chrono24 till slut?:)
 
Topp