• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tudor Blackbay 36

Andy7750

Audemars
2-Faktor
image.jpeg
Underbar, helt underbar.
 
Tycker ni inte timvisaren något för lång?
Tanken slår mig att Tudor inte ville göra samma misstag som Rolex gjorde med Explorern, där timvisaren var för kort. Så nu drog man till rejält i längden på denna.
Eller är det bara jag?
 
Tycker ni inte timvisaren något för lång?
Tanken slår mig att Tudor inte ville göra samma misstag som Rolex gjorde med Explorern, där timvisaren var för kort. Så nu drog man till rejält i längden på denna.
Eller är det bara jag?

Den är ju exakt som på den nya explorern:) Kortare så blir det ju samma som den gamla explorern
 

break out

Omega
Jag var inte till Krons igår och de sa att den skulle komma inte till hösten. Är det någon som känner till om någon annan handlare i Stockholm har fått in den?
 

SSL

Audemars
Varför så stor trekant kl 12? Det gör att klockan inte ens är kul att titta på. Inte för att jag har råd, just nu iaf. Men diggar nya strl och utseedendet i övrigt. Tråkigt.
 

Moorflax

Patek
2-Faktor
Varför så stor trekant kl 12? Det gör att klockan inte ens är kul att titta på. Inte för att jag har råd, just nu iaf. Men diggar nya strl och utseedendet i övrigt. Tråkigt.
trekanten kl.12 är väl lika lång som indexmarkeringarna vid 3, 6 och 9. Tycker det ser helt naturligt ut.
 
Topp