Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Finns det någon microjustering?!
Har snöat in på det här med lug to lug.
Kan du mäta avståndet lug till lug? Alltså längsta avståndet från bandhorn till bandhorn.
Asså. Förstår du vilket godis dina bilder är??
Asså. Förstår du vilket godis dina bilder är??
Du får nästan göra den här till dagens TudorBB36-tråd
Kan inte få nog!
Har snöat in på det här med lug to lug.
Kan du mäta avståndet lug till lug? Alltså längsta avståndet från bandhorn till bandhorn.
Jag är på jobb nu så har inget måttband här, men kan kolla upp det ikväll
Ehum...
19mm fick jag som svar av Krons, var intresserad av Urban camo natot som den kommer medHar snöat in på det här med lug to lug.
19mm fick jag som svar av Krons, var intresserad av Urban camo natot som den kommer med
Nja... Det är måttet mellan luggarna som är 19 mm. Jag vill veta måttet över hela klockan. Skulle tippa på att det är ca 40-45 mm.19mm fick jag som svar av Krons, var intresserad av Urban camo natot som den kommer med
Nja... Det är måttet mellan luggarna som är 19 mm. Jag vill veta måttet över hela klockan. Skulle tippa på att det är ca 40-45 mm.
Man undrar ju hur stor den är lug till lug?
HahahaMan undrar ju hur stor den är lug till lug?
Är du ändå uppe på närmare 30 skulle även jag ta en Explorer 36a finns hur många som helst till samma pengar.
Det är inte omöjligt att man kanske behöver lämna in klockan på service inom kort också och då tillkommer några tusenlappar till. Med en ny klocka har man åtminstone 5 år till en första service.Jag tar hellre nytt framför begagnat, plus att den kostade 24 så ganska långt till 30 där