• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Åter till topic! Jag suktar extremt mycket efter en BB58 igen. Haft två svarta och lutar mot en svart igen.. Men kanske borde testa den blå 🤔🤔 Vet att jag störde mig på länkens passform men med halvlänkar på g från Uncle Seiko kanske det ordnar sig.
Fullkomligt älskade min blå men efter ett tag blir den tyvärr rätt trist ijmf med den svarta. Nu åter intresserad av en blå men som komplement till den svarta.
Men iallafall hört, att om nåt år så kommer förmodligen Tudor black bay 58 (både blå och svart, men att svart kommer vara mer populär då den var först) och slutas och tillverkas.
Herr Wilsdorf är väl lite nyckfull ibland så antar att allt kan hända. Men att de slutar med sin kassa-ko känns lite konstigt…..samtidigt kanske planen är att lansera en ersättare vilket då skulle kunna ersätta BB’58(?).
 
Fullkomligt älskade min blå men efter ett tag blir den tyvärr rätt trist ijmf med den svarta. Nu åter intresserad av en blå men som komplement till den svarta.

Herr Wilsdorf är väl lite nyckfull ibland så antar att allt kan hända. Men att de slutar med sin kassa-ko känns lite konstigt…..samtidigt kanske planen är att lansera en ersättare vilket då skulle kunna ersätta BB’58(?).
Nu kom ju tex silver, brons i 58...vem vet vilka andra modeller som kommer?? Men som sagt det jag skrev behöver inte stämma..
 
Tudor torsdag
IMG_1301.jpg
 
Nu kom ju tex silver, brons i 58...vem vet vilka andra modeller som kommer?? Men som sagt det jag skrev behöver inte stämma..
Jag tror inte att det är orimligt att det kommer en ersättare med det uppdaterade verket samt T-fit clasp. Iom den uppdateringen så kan de förmodligen även höja priset till Omega Seamaster 300 nivå.
 
Nu till något helt annat. Det jag ska skriva nu har jag "HÖRT" Så vet INTE om det stämmer (blir tvungen och skriva så innan , så inte det skev vrids till något annat). Men iallafall hört, att om nåt år så kommer förmodligen Tudor black bay 58 (både blå och svart, men att svart kommer vara mer populär då den var först) och slutas och tillverkas. Hört att dom är ju redan beställningsvaror. Dvs att man måste vänta nån månad innan man kan köpa dom hos AD. Vissa säger att det är 3mån väntetid, vissa 6mån, till o med hört upp till 2år. Men inte hört hur länge, men att vissa tror 5år. Dvs fr 2018-2023 (men som sagt vet ej om det stämmer). Att dom tillverkas på beställning. Beställningarna/tillverkningen ska tydligen bara pågå nåt år.

Men som sagt bara hörsägen , vet ej om det stämmer. Någon som hört något liknande??
Säljdags igen för din (repade) BB58 eller vad är orsaken till dessa spekulationer?

Det är samma visa med varje klocka @Code köper, bomba märkestråd med bilder & sedan spekulationer om att modellen slutar tillverkas eller något annat diffust för att höja upp priset inför försäljning. Det händer gång på gång, lär inte bli någon förbättring förens den berörde börjar ta lite eget ansvar.
 
Tillbaka
Topp