• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

rambo_amadeus

Vacheron
2-Faktor
Ha ha nä jag skummade i tråden där det stod att någon skulle åka klocklös och jag hade uppfattat att det skulle visas klockor only men blev osäker 😄
Undrade lite hur sådana här event brukar gå till :)
Jag tänkte åka klocklös dit då jag tror att det kommer vara en del utställare. Vill man klämma och känna så är det skönare att komma utan klocka för att inte behöva ta av och på sin egna hela tiden. Om det går att köpa har jag ingen aning om. Har missat varje watchout som varit tidigare år så vet inte hur det var då? Ni andra som varit där, hur var det då med köp?
 

Deskdiversthlm

Patek
2-Faktor
Ha ha nä jag skummade i tråden där det stod att någon skulle åka klocklös och jag hade uppfattat att det skulle visas klockor only men blev osäker 😄
Undrade lite hur sådana här event brukar gå till :)
Lika lite insatt som dig, men har svårt att se att de ska kunna lösa betalningar enligt konstens regler på plats (med tanke på att de måste följa penningtvättlagen). Om de nu inte har ett "litet bås" där man får gå in och "göra sitt"… :bag:
 
Senast ändrad:

Been

Patek
2-Faktor
Jag tänkte åka klocklös dit då jag tror att det kommer vara en del utställare. Vill man klämma och känna så är det skönare att komma utan klocka för att inte behöva ta av och på sin egna hela tiden. Om det går att köpa har jag ingen aning om. Har missat varje watchout som varit tidigare år så vet inte hur det var då? Ni andra som varit där, hur var det då med köp?
Pratade lite med Niklas i Västerås han skulle stå i Tudormontern sa han , så klockor finns det säkert men om det går att handla har jag ingen aning om.
 

Cosmo

Audemars
2-Faktor
Jag tänkte åka klocklös dit då jag tror att det kommer vara en del utställare. Vill man klämma och känna så är det skönare att komma utan klocka för att inte behöva ta av och på sin egna hela tiden. Om det går att köpa har jag ingen aning om. Har missat varje watchout som varit tidigare år så vet inte hur det var då? Ni andra som varit där, hur var det då med köp?
Aa då förstår jag tankegången.
Tänkte först att du skulle åka förbi en AD när du ändå var där i krokarna.
Men sen insåg jag hur lite jag vet om hur sådana här event funkar och tänkte om jag missat något och om att det ev skulle kunna gå att köpa på plats. Men det är klart prova borde jag ju ha tänkt på 🙂
Men åker jag så blir det klocka på, vill ju inte åka naken ;)
 

Cosmo

Audemars
2-Faktor
Lika lite insatt som dig, men har svårt att se att de ska kunna lösa betalningar enligt konstens regler på plats (med tanke på att de måste följa penningtvättlagen). Om de nu inte har ett "litet bås" där man får gå in och "göra sitt"… :bag:
Ett bås lät lite kinky men jag är nog nöjd att få florera runt lite bara och kika på utbudet 🙂 Dock känns det som att jag har provat det mesta i Tudor väg av nyheterna redan.
 

Back

Vacheron
2-Faktor
En blå med Nymans på tavlan har jag för mig i begränsad upplaga.
Känns lite som en sån här och det är ju inte jätteroligt
A539319B-0E30-4DC1-9FD3-3043EA7E3BF4.jpeg
 
Topp