Tackar!Dom är rätt trevliga och svarar snabbt. Bara ringa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tackar!Dom är rätt trevliga och svarar snabbt. Bara ringa
Kan vara en Quartz, kanske inte lika hett att skryta om chronometer cert då?Rätt lustigt att detta inte diskuteras på nätet särskilt mycket? På reddit förvisso men hittar inget på WUS eller Rolexforums.
Man kan ju fundera på varför man poppar in såna där fula instagramstickers p sista bilden. För att dölja att textilstrapet inte alls är av Tudorkvalitet eller för att dölja det faktum att boxen inte är anpassad för att rymma de straps som bilden antyder ingår i paketet?
Chronometer certification enl booklet, borde man inte skryta om det på urtavlan också, som på alla andra Tudors?
Och varför kalla den Pelagos då det inte är en Pelagos? Det är ju det största mysteriet.
Den gatan brukar leverera mycket spännande! Du är mao upptagen hela dagen![]()
Bild från gårdagen! Senare idag bär det av mot Bahnhofstraße för att kolla lite Tudor och annat gott![]()
Den gatan brukar leverera mycket spännande! Du är mao upptagen hela dagen![]()
Bild från gårdagen! Senare idag bär det av mot Bahnhofstraße för att kolla lite Tudor och annat gott![]()
HydroVad bära i morgon på Tudortorsdag?![]()
Köpte en Tudor Black Bay 58 Silver från trevliga Nymans Ur i Västerås som ska hämtas i veckan. Tar gärna emot era bilder på ej-OEM band som inspiration![]()
Va?! Har du redan fått din? Min har inte ens lämnat LA ännu. Jag tycker det ser bra ut iaf. Hoppas den löser passformen för mig också.Då var halvlänken levererad och monterad! Passformen känns bättre och halvlänken ser väl ändå rätt okej ut.
![]()
![]()
Jag fick min igår också. Valde FedEx.Va?! Har du redan fått din? Min har inte ens lämnat LA ännu. Jag tycker det ser bra ut iaf. Hoppas den löser passformen för mig också.
Ah! Då var det jag som tabbade mig i all spänning och utgick från att USPS var det enda alternativet.Jag fick min igår också. Valde FedEx.
Va?! Har du redan fått din? Min har inte ens lämnat LA ännu. Jag tycker det ser bra ut iaf. Hoppas den löser passformen för mig också.
Valde också FedExJag fick min igår också. Valde FedEx.
Tror att det stod att USPS skulle ta 4-6 veckor medan FedEx 2-3 dagar. Skiljde tror jag 8 dollar.Ah! Då var det jag som tabbade mig i all spänning och utgick från att USPS var det enda alternativet.
Haha då har jag lärt mig.Tror att det stod att USPS skulle ta 4-6 veckor medan FedEx 2-3 dagar. Skiljde tror jag 8 dollar.
Dom är för roliga i den åldern.