• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Senast ändrad:
Förstår tankegången men de är två olika klockor imo. För egen del gillar jag just att ’58 inte har ceramic bezel. Det kommer att kunna ge den en ordentlig patina. Jag ser mer fram emot att slitaget och användandet kommer fram (och med slitage menar jag inte märken efter bandbyten :hilarious: ).

Helt korrekt! Jag älskar också idén av att se sin 58:a åldras men sjukt vad mycket man får för pengarna med en Pelagos.

Jag sitter här och grubblar över ett antal olika Tudor och snubblade över det här intressanta inlägget.

1633269704229.png
Låter mer som personen beskriver sin egen osäkerhet. Finns många många skillnader mellan Tudor och Rolex.

Att Tudor aldrig skulle försöka ”slå” Rolex tror jag inte - kolla vilken otrolig hit (pun intended 😁) BB58 har blivit

Två Tudor i samlingen är nog för mycket för min del. Så jag tror Hydronauten får gå. Ifall någon är sugen, skicka då ett PM innan annons. :)

0AD87F6A-3D8C-45B0-830C-877BA2649673.jpeg

Vad för MN strap använder ni? Har en BB58 på G och lite sugen på att testa med et MN band. Är det bara Ericas som gäller eller finns det andra bra alternativ? Strapped.se har några, men är dom bra?

Vad för MN strap använder ni? Har en BB58 på G och lite sugen på att testa med et MN band. Är det bara Ericas som gäller eller finns det andra bra alternativ? Strapped.se har några, men är dom bra?
Kör Erika's och brukar även gravera dem. Har för mig att det var någon som köpt på strapped och de kom med ett konstig låsning. Kolla MN tråden. Här är mina.
7F22927D-D583-4830-8206-910A98CE5215.jpeg DC1EF846-4DA1-4E4B-9682-42D209341108.jpeg 9AE99511-637E-48F5-B017-0FB011E025BB.jpeg 0E20549D-EDF1-482F-A765-EA3E5ADC3677.jpeg

Jag är på jakt efter ett vintage Tudor Pin Buckle/Tang Buckle men det känns lite som en djungel och jag är rädd att köpa fejk. Är det någon som har tips på en reko säljare som kränger såna prylar?

Tillbaka
Topp