• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Been

Patek
2-Faktor
Testade en LHD på eventet. Alltså med långärmad tröja så är den inte storlek så farlig. Men med T-shirt så blir det för mycket. Kanske blir en LHD för mig trots allt.
70D48CCD-5713-4BC4-8FFD-2AD3FBDC2CA9.jpeg
Köp😍
 

SeikoZ

Patek
2-Faktor

FredrikRolex

Omega
2-Faktor
Japp min gamla, lite blandade känslor att se den hos någon annan. 😅

Hur upplever du storleken?

Måste fundera, försöker hålla mig till en klocka per märke. Men LHD är speciell.
Jag tycker storleken är perfekt, jag har precis under 19cm i handledsmått. Har aldrig stört mig på att den är relativt stor. Den är väldigt bekväm för sin storlek och lätt tack vara titan-konstruktionen. Tycker dom hittat balansen perfekt, en tool-klocka får inte vara för liten men inte heller så stor och klumpig att man inte vill använda den till vardags.
 

Snårtas

Rolex
Testade en hel drös med Tudors igår på Nymans 170. Hade tröttnat på Tudor men fick en nytändning kan man lugnt säga!
66BD3B6A-1AEE-41C2-8F40-523D7063BFFC.jpeg
B58AA034-A8CB-46F5-81B3-AC389CCFB8A5.jpeg
1BA3319E-078A-4770-81B0-F2836CE17A77.jpeg
EF75A213-C74C-4AEE-8EF5-688C54BD521B.jpeg
Håller helt med. Hade lite grann ledsnat, men de nya släppen i ädelmetall samt den keramiska BB är ändå riktigt coola. Ska hämta ut min 925 idag. Yes!
Men man undrar om det blev lite dyrt för Nymans sist då det var begränsning på drickat i år 😆
 

Been

Patek
2-Faktor
Håller helt med. Hade lite grann ledsnat, men de nya släppen i ädelmetall samt den keramiska BB är ändå riktigt coola. Ska hämta ut min 925 idag. Yes!
Men man undrar om det blev lite dyrt för Nymans sist då det var begränsning på drickat i år 😆
Kul med en till 925:a i tråden dom är grymma, är den på läder eller tyg?
 

BenD

Cartier
2-Faktor
Länk till halvlänken? Lovande om man kan få till perfekt passform, sitter halvdant i nuläget.
Denna half link löser passformen om du har svårt att få till en perfekt fit.


A914989F-A988-4F0B-9E6D-2E96623AC70F.jpeg
 

snoozarn

Patek
2-Faktor
Denna half link löser passformen om du har svårt att få till en perfekt fit.


A914989F-A988-4F0B-9E6D-2E96623AC70F.jpeg

Tackar. Om någon också behöver en kan vi sambeställa, skicka pm isf.
 

Jonulf

Audemars
2-Faktor
Håller helt med. Hade lite grann ledsnat, men de nya släppen i ädelmetall samt den keramiska BB är ändå riktigt coola. Ska hämta ut min 925 idag. Yes!
Men man undrar om det blev lite dyrt för Nymans sist då det var begränsning på drickat i år 😆

925an på fabric var min favorit igår. Helt annan klocka på armen än på bild. Sjukt bra på fabric!
 
Topp