• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Lite lume
C73407D6-8F4B-4AE3-9DB6-D85899D47878.jpeg
från 925:an

@brinktime
Det är kanske en överdrift eller så missade du ett ord (förelår ”varken”) i meningen 😉

Första gången på KS någon har beskrivit sin klocka som använd med enorma repor 😆
0490B15F-1C8D-42FA-8820-1A425A292E85.jpeg

Tycker det var trevligt. Roligt att testa lite olika modeller och även få tjöta lite mer än vanligt med Nymans/Krons gänget. Även intressant att snacka lite med Tudor rep’en från Geneve i montern.

Kan tipsa om att besöka urmakarna på övervåningen. Även bra dricka och canapér!
En grej till där är att han från Geneve nämnde, keep your eyes open in november :wideyed:

Hej allihopa, jag jagar på efter en Pelagos och hittade en som säljs av Chrono24.
Klockan är från 2013 så jag frågade om service historia. Jag fick då till svar:
All our watches are checked for performance, authenticity and functionality by our clocksmiths and are made fully operational. They are subsequently partly revised, oiled, and regulated as required. Furthermore, we offer warranty for repair-related services for up to one year after delivery of the watch.

Är det typ en service eller vad gör dom mer när man servar den?
Tack så mycket 🙏🏻

Tillbaka
Topp