Gratulerar och kul att du är nöjd. Hoppas den blir bra med NATO’t.Riktigt jävla bra är mitt betyg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gratulerar och kul att du är nöjd. Hoppas den blir bra med NATO’t.Riktigt jävla bra är mitt betyg.
Hade varit grymt med silverlänk. Vilken grej!Jag skulle vilja ha den på länk!
Jag har testat bronsen på länk och den var riktigt bra. Jag tror silver är nästa på tur.Hade varit grymt med silverlänk. Vilken grej!
Reagerade på samma sak eller så är han bara brutalt ärlig och även optimistisk som ber om 33k för en gammal klocka med ”enorma repor”@brinktime
Det är kanske en överdrift eller så missade du ett ord (förelår ”varken”) i meningen
Första gången på KS någon har beskrivit sin klocka som använd med enorma repor
![]()

Känner igen diskussionen kring enorma repor vs. harlinesReagerade på samma sak eller så är han bara brutalt ärlig och även optimistisk som ber om 33k för en gammal klocka med ”enorma repor”![]()
Precis. För att inte tala om "dings vs impaktstrukturer". #KT-boundaryKänner igen diskussionen kring enorma repor vs. harlines![]()
En grej till där är att han från Geneve nämnde, keep your eyes open in novemberTycker det var trevligt. Roligt att testa lite olika modeller och även få tjöta lite mer än vanligt med Nymans/Krons gänget. Även intressant att snacka lite med Tudor rep’en från Geneve i montern.
Kan tipsa om att besöka urmakarna på övervåningen. Även bra dricka och canapér!

Är det MN-samarbetet som skall presenteras i november?En grej till där är att han från Geneve nämnde, keep your eyes open in november![]()
Fick ingen hint om vad som ska presenteras.Är det MN-samarbetet som skall presenteras i november?
Edit: det sa han förstås inte såklart…
Japp, det kommer att bli spännande. Han kommenterade även mitt MN med ”if you like that, you will like what’s coming soon”……En grej till där är att han från Geneve nämnde, keep your eyes open in november![]()
Då kanske man ska vänta med att köpa något och hålla i slantarna.. om man kanJapp, det kommer att bli spännande. Han kommenterade även mitt MN med ”if you like that, you will like what’s coming soon”……
Precis mitt svar till honom när han sa att hålla utkik i November. Men han svarade bara med ”köp du vill ha nu….”Då kanske man ska vänta med att köpa något och hålla i slantarna.. om man kan![]()
Lurigt svar, antingen så vill han att man ska köpa en gång till sen, eller så är det inte så häftigt det som kommerPrecis mitt svar till honom när han sa att hålla utkik i November. Men han svarade bara med ”köp du vill ha nu….”
Precis mitt svar till honom när han sa att hålla utkik i November. Men han svarade bara med ”köp du vill ha nu….”
Tänkte sätta upp ett tält utanför Nymans på biblioteksgatan. Undrar om Prinsen levererar nu när donken runt om stängtKommer inte vara möjligt att få tag i grejerna i november ändå antar jagmed det sagt så gör mig hintarna orimligt exalterad!
De lägger ner all nuvarande produktion så köp nu eller bli utan. Så måste det vara!Precis mitt svar till honom när han sa att hålla utkik i November. Men han svarade bara med ”köp du vill ha nu….”
Hmmm….. en Pelagos med BB58 mått och med MN strap från deras Franska underleverantör?Gissningsleken kan börja:
1. BB58: ny färgsättning
2. Pelagos: antingen MN-versionen eller annan uppdatering av något slag
3. Bergsäker på att det inte kommer någon GMT i BB58-format
Mitt problem är att notiser inte visas.Ngn mer än jag som ej kan se denna tråd i "bevakade trådar"?