• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Det i kombination med att han ställde kontrollfrågor.
Både för att engagera åhörarna och öka uppmärksamhetsgraden.
För att säkerställa att man var med på noterna.
Bifogar en Pelagos bild från eventet för
Tudortopic ;)
1635009931824.jpeg
2D3ACBD5-4EF7-4A97-BFF3-48B16600304E.jpeg
Fångad på Nymans instagram. Lite OT men som du säger @Cosmo han gick ju in för det. Som jag förstod det så kom han från banking tidigare men lyckades få jobba med sin passion via jobbet på Tudor.

2D3ACBD5-4EF7-4A97-BFF3-48B16600304E.jpeg
Fångad på Nymans instagram. Lite OT men som du säger @Cosmo han gick ju in för det. Som jag förstod det så kom han från banking tidigare men lyckades få jobba med sin passion via jobbet på Tudor.
Man ser ju glöden i ögonen 😄
Noterade att det även fanns en video från eventet nu på Nymans instagram.https://www.instagram.com/p/CVXXFYmDFsu/?utm_medium=copy_link

Vad är rimligt att begära för en i stort sett oanvänd Bb58 Blå? Komplett. Uttagen i somras. Inte ett märke/repor. Snvänder inte pga avsaknad av datum

- Jag gillar den också, snyggaste tavlan! Men ändå sålde jag min, viklåset på bandet hamnade tyvärr helt tokigt, blev väldigt obekvämt.
Testade du att byta band? Har kört min mycket på kanvas och ett waffle-gummi. Har också problem med original-låset när jag kört den lite tightare (vill bära denna klocka ganska tight). Har beställt tre nya band special-tillverkade för denna klocka, få se hur de kommer att kännas. Vad han göra dem lite kortare så de skulle passa att ha med änd-länkarna.

Testade du att byta band? Har kört min mycket på kanvas och ett waffle-gummi. Har också problem med original-låset när jag kört den lite tightare (vill bära denna klocka ganska tight). Har beställt tre nya band special-tillverkade för denna klocka, få se hur de kommer att kännas. Vad han göra dem lite kortare så de skulle passa att ha med änd-länkarna.
- Provade några andra band, men tyvärr tyckte jag klockan tappade lite av sin charm då. Berätta gärna lite om hur det går sen.

Är det nån som har erfarenhet av Tudor style. Jag ramlade över den här recensionen https://monochrome-watches.com/tudor-style-41mm-fluted-bezel-review-price/ och jag tycker den ser ganska nice ut samt att den verkar vara ett prisvärt alternativ till en Datejust. Har någon haft den på handleden och vad tyckte ni om den? Det känns ju även som att det borde gå att kanske få ned priset lite hos AD då den inte verkar vara speciellt populär.

Hej alla glada Tudorfans. Jag flaggar att jag har en jättefin Black Bay 79230R - 2017 på länk med ett extra textilband, fullset såklart. Tyvärr får den alldeles för lite handledstid. Innan jag lägger ut annons så tänkte jag kolla intresset i denna tråd.

PMa mig om nån av er är sugen.
Lägger även med en färsk bild från häromdagen.
18C5592C-00B1-48BA-A458-BCDA1BCFADB1.jpeg

Tillbaka
Topp