• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Angående den nya Tudor Black Bay chrono panda, hur funkar den på en 17.5 cms handled?

Jag är lite rädd att den känns som en kloss, är det någon som vet?

Tack!

Senast ändrad:
Angående den nya Tudor Black Bay chrono panda, hur funkar den på en 17.5 cms handled?

Tack!
Funkar utmärkt jag har 17,5 och har inga som helst problem.
520921A9-3C1F-4788-BD74-778ABD47F0CB.jpeg
A694721A-4AB1-460B-A774-07E5F0F0EF8C.jpeg
0E87FD15-B06C-41AE-9BF2-4E451C776B1D.jpeg

Tack!
Jag har ca 17,5 i handledsomfång och provade den på Nymans eventet.
Är van vid mindre ur så för mig bärs den stort men det beror helt på vad du föredrar.
Så du lär nog prova helt enkelt för att kunna bilda dig en korrekt uppfattning.
Smaksak i slutänden :)
1635179266559.jpeg

Någon som tror att dom kommer släppa denna i 39mm? Hade varit sweet spot a för mig 😉

Bilagor

• FCCA6E6A-6608-4DAE-B99E-85A15BDA0D43.jpeg
    FCCA6E6A-6608-4DAE-B99E-85A15BDA0D43.jpeg
    79.6 KB · Visningar: 7
Vad blir det för kul? Tudor är nog nummer ett av alla märken jag funderar på nu för tiden.
Inte roligare än en LHD egentligen men för mig är det otroligt stort och jag är som ett barn som firar julafton i en godisaffär och väntar på tomten som jag fortfarande tror på 😂

på den nivån ungefär 😁

Inte roligare än en LHD egentligen men för mig är det otroligt stort och jag är som ett barn som firar julafton i en godisaffär och väntar på tomten som jag fortfarande tror på 😂

på den nivån ungefär 😁
Du kommer sannolikt bli väldigt nöjd med den. Smaken är självklart delad men för mig är det den bästa klockan jag ägt. Jag har även en 16610 Sub som nästan inte får någon handledstid och kanske blir såld om det fortsätter så. Pelagosens läsbarhet är helt fantastisk, och jag älskar mattheten på allt. Även urverket är fantastisk.
A7369AFA-70A7-41CE-AF3E-F86EC086A887.jpeg

Hej,
Har en Tudor Black bay 41mm som lumen på bezeln har lossnat på, finns inga tecken på att den ska ha trillat av med våld. Är det någon som varit med om liknande? Och isåfall lämnat in på lagning och vet om det går under garantin/kostnad?

Hej,
Har en Tudor Black bay 41mm som lumen på bezeln har lossnat på, finns inga tecken på att den ska ha trillat av med våld. Är det någon som varit med om liknande? Och isåfall lämnat in på lagning och vet om det går under garantin/kostnad?

Jag hade ett liknande problem på min 41mm. Efter lite rengörning med en tandpetare visade det sig dock att lumen fanns där. Det är lätt att det hamnar skräp i "hålet" för lume-pipen på dessa modeller då den är så nedsänkt.

Finns säkert en del prutmån på de priserna. Jag sålde min för 32 inkl värdefrakt (så c.a 31,5)
Hur kommer det sig att bb58an sjunkit så pass i pris? Jag har en egen (svart) som jag funderar på att sälja. Bara för ett år sedan låg beggade priset på lika mycket som en ny. Vad har hänt med marknaden för bb58? Är pga att det kommit ut så många olika modeller av den? Som jag förstår det är det fortfarande lång väntetid på en ny, iaf den svarta 🤷‍♂️

Hur kommer det sig att bb58an sjunkit så pass i pris? Jag har en egen (svart) som jag funderar på att sälja. Bara för ett år sedan låg beggade priset på lika mycket som en ny. Vad har hänt med marknaden för bb58? Är pga att det kommit ut så många olika modeller av den? Som jag förstår det är det fortfarande lång väntetid på en ny, iaf den svarta 🤷‍♂️
The hype is over

Tillbaka
Topp