Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Funkar utmärkt jag har 17,5 och har inga som helst problem.Angående den nya Tudor Black Bay chrono panda, hur funkar den på en 17.5 cms handled?
Jag är lite rädd att den känns som en kloss, är det någon som vet?
Tack!
Prova i butik (om den finns inne) för att få bästa uppfattning om storlek-i-relation till handledAngående den nya Tudor Black Bay chrono panda, hur funkar den på en 17.5 cms handled?
Tack!
Jag har ca 17,5 i handledsomfång och provade den på Nymans eventet.Angående den nya Tudor Black Bay chrono panda, hur funkar den på en 17.5 cms handled?
Tack!
Riktigt intressant! Vill nu se hur den blå nyansen ter sig.
4 rader text på den här. Nu nerplockad från insta.
”And in other news: David Beckham is no longer affiliated with Tudor due to leaking super-duper-secret upcoming Pelagos”
Ser definitivt ut att vara max 41 mm? Gissar på 39-41 mm.Hur stor tror ni den här blir?
Hoppas inte det blir under 40mm! Vore katastrof om den blir i samma case/size som 58:an Ju större desto bättre. För då uteblir ”vill ha” känslan. Under 40mm är risken stor att jag vill köpa…Ser definitivt ut att vara max 41 mm? Gissar på 39-41 mm.
Inte roligare än en LHD egentligen men för mig är det otroligt stort och jag är som ett barn som firar julafton i en godisaffär och väntar på tomten som jag fortfarande tror påVad blir det för kul? Tudor är nog nummer ett av alla märken jag funderar på nu för tiden.
Du kommer sannolikt bli väldigt nöjd med den. Smaken är självklart delad men för mig är det den bästa klockan jag ägt. Jag har även en 16610 Sub som nästan inte får någon handledstid och kanske blir såld om det fortsätter så. Pelagosens läsbarhet är helt fantastisk, och jag älskar mattheten på allt. Även urverket är fantastisk.Inte roligare än en LHD egentligen men för mig är det otroligt stort och jag är som ett barn som firar julafton i en godisaffär och väntar på tomten som jag fortfarande tror på
på den nivån ungefär
Vi gör väl ett gruppköp då om den är under 40mmHoppas inte det blir under 40mm! Vore katastrof om den blir i samma case/size som 58:an Ju större desto bättre. För då uteblir ”vill ha” känslan. Under 40mm är risken stor att jag vill köpa…
Och så kräver vi minst 20%!Vi gör väl ett gruppköp då om den är under 40mm
Ja minstOch så kräver vi minst 20%!
Hej,
Har en Tudor Black bay 41mm som lumen på bezeln har lossnat på, finns inga tecken på att den ska ha trillat av med våld. Är det någon som varit med om liknande? Och isåfall lämnat in på lagning och vet om det går under garantin/kostnad?
Lägg upp bilder.Hej,
Har en Tudor Black bay 41mm som lumen på bezeln har lossnat på, finns inga tecken på att den ska ha trillat av med våld. Är det någon som varit med om liknande? Och isåfall lämnat in på lagning och vet om det går under garantin/kostnad?
Var det den som gick på tradera nyss?Vintage gold
Hur kommer det sig att bb58an sjunkit så pass i pris? Jag har en egen (svart) som jag funderar på att sälja. Bara för ett år sedan låg beggade priset på lika mycket som en ny. Vad har hänt med marknaden för bb58? Är pga att det kommit ut så många olika modeller av den? Som jag förstår det är det fortfarande lång väntetid på en ny, iaf den svartaFinns säkert en del prutmån på de priserna. Jag sålde min för 32 inkl värdefrakt (så c.a 31,5)
Vilken teaser,
Tiden är ju fortfarande ful, kommer bild senareVilken teaser,
The hype is overHur kommer det sig att bb58an sjunkit så pass i pris? Jag har en egen (svart) som jag funderar på att sälja. Bara för ett år sedan låg beggade priset på lika mycket som en ny. Vad har hänt med marknaden för bb58? Är pga att det kommit ut så många olika modeller av den? Som jag förstår det är det fortfarande lång väntetid på en ny, iaf den svarta