• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Efter att ha testat olika gummin och natoband kan jag nog dra slutsatsen att Pelagosen gör sig bäst på länk, både vad det gäller komfort och utseende. Enda nackdelen denna skapelse har är att man inte kan läsa datumet någon minut per timme 😉

DD14EAD9-FC9A-403B-A022-5709E36F91EF.jpeg

Senast ändrad:
Någon som vet vart man kan få tag på svart/rött Crafter Blue till Pelagos?

Verkar vara slutsålt hos CB direkt och hos Klockmagasinet fanns det inte! 😥

Nu har inte jag koll på dina övriga ur men en BB58 blue kanske ? Den kliar i mitt huvud dagligen. En riktig ful sköning annars är North Flag och en sådan är jag på jakt efter igen.
Ingen mer BB 58 har ju silver och tackade ju nej till Nymans klockan, skall ju vara Guld eller brons då. Men gulden är för dyr och bronsen vill jag se live innan jag kan tänka mig att köpa den.

Trist att du fått känslan av detta redan nu. Men bortsett från silvret, att träna hårt och bli svettig med dyra läderband är ett mycket effektivt sätt att korta ned livslängden väsentligt, så det skulle jag rekommendera att undvika.

Ja tavlan och insert är fenomenala! Bilder gör dem inte rättvisa.
Tyvärr glömde jag ta av mig klockan innan jag stack iväg. Upptäckte det när jag skulle duscha 😆

Idag har jag lyckats med att få prova både den vita och den svarta. Här tycker jag att den svarta var bättre än väntat, riktigt bra! Den vita var som väntat… föredrar definitivt den svarta. Hade jag inte nyss köpt en klocka så hade jag rentav vandrat hem med den svarta, den vita var hur som helst reserverad.
6D23A251-02EF-41F6-B576-F573C547F4C0.jpeg
FC987ADC-E008-4039-A371-88263A8109A7.jpeg

Senast ändrad:
Det kan jag instämma med, sättet som han presenterade klockorna på med sina handskar gav ju lite showman intryck. 🎩💫
Det i kombination med att han ställde kontrollfrågor.
Både för att engagera åhörarna och öka uppmärksamhetsgraden.
För att säkerställa att man var med på noterna.
Bifogar en Pelagos bild från eventet för
Tudortopic ;)
1635009931824.jpeg

Tillbaka
Topp