Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Alltså den där roboten? Berätta!Efter att ha testat olika gummin och natoband kan jag nog dra slutsatsen att Pelagosen gör sig bäst på länk, både vad det gäller komfort och utseende. Enda nackdelen denna skapelse har är att man inte kan läsa datumet någon minut per timme
Såg den på instagram och lyckades googla fram en i Frankrike. Det är en koreansk konstnär som tillverkar bl.a klockställ av skrot.Alltså den där roboten? Berätta!
Ett ord, fyra bokstäver: GULD!Funderar på om vi skall skaffa någon ny kompis till denna och mina andra Tudors, kom med förslag.
Försökte pruta på den förra veckan men vi är tyvärr långt ifrån varandra i prisEtt ord, fyra bokstäver: GULD!
Nu har inte jag koll på dina övriga ur men en BB58 blue kanske ? Den kliar i mitt huvud dagligen. En riktig ful sköning annars är North Flag och en sådan är jag på jakt efter igen.Funderar på om vi skall skaffa någon ny kompis till denna och mina andra Tudors, kom med förslag.
Du har ett par moderna Tudors. Jag hade gått för något lite äldre, typ en Sub eller äldre DD?Funderar på om vi skall skaffa någon ny kompis till denna och mina andra Tudors, kom med förslag.
Efter att ha testat olika gummin och natoband kan jag nog dra slutsatsen att Pelagosen gör sig bäst på länk, både vad det gäller komfort och utseende. Enda nackdelen denna skapelse har är att man inte kan läsa datumet någon minut per timme
Jag har försökt gilla gummit det men det går inte hur mycket jag än försökerHelt rätt! Förutom att Orginalgummit är nummer ett!
Min säger hej! (Idag på andrahandsvalet)
den Roboten btw..
Finns här. Var sugen på att beställa men med en 2 åring hemma så är det en disaster waiting to happend.Alltså den där roboten? Berätta!
Ingen mer BB 58 har ju silver och tackade ju nej till Nymans klockan, skall ju vara Guld eller brons då. Men gulden är för dyr och bronsen vill jag se live innan jag kan tänka mig att köpa den.Nu har inte jag koll på dina övriga ur men en BB58 blue kanske ? Den kliar i mitt huvud dagligen. En riktig ful sköning annars är North Flag och en sådan är jag på jakt efter igen.
Mm kollar lite äldre DD men har inte hittat någon som jag klickar med. Suben börja eller är lite dyr men man vet aldrig.Du har ett par moderna Tudors. Jag hade gått för något lite äldre, typ en Sub eller äldre DD?
Du måste ju ha en BB58 med länkIngen mer BB 58 har ju silver och tackade ju nej till Nymans klockan, skall ju vara Guld eller brons då. Men gulden är för dyr och bronsen vill jag se live innan jag kan tänka mig att köpa den.
Tyvärr glömde jag ta av mig klockan innan jag stack iväg. Upptäckte det när jag skulle duschaTrist att du fått känslan av detta redan nu. Men bortsett från silvret, att träna hårt och bli svettig med dyra läderband är ett mycket effektivt sätt att korta ned livslängden väsentligt, så det skulle jag rekommendera att undvika.
Ja tavlan och insert är fenomenala! Bilder gör dem inte rättvisa.
Sååå vilka funderingar för nästa inköp har du haft undrar jag då i min tur ?Ingen mer BB 58 har ju silver och tackade ju nej till Nymans klockan, skall ju vara Guld eller brons då. Men gulden är för dyr och bronsen vill jag se live innan jag kan tänka mig att köpa den.
Sååå vilka funderingar för nästa inköp har du haft undrar jag då i min tur ?
P01 känns givet!Ingen mer BB 58 har ju silver och tackade ju nej till Nymans klockan, skall ju vara Guld eller brons då. Men gulden är för dyr och bronsen vill jag se live innan jag kan tänka mig att köpa den.
Kollar Big Block , Fastrider och Sub bland annat sedan vet man ju aldrig om det kommer något nytt nu i november.Sååå vilka funderingar för nästa inköp har du haft undrar jag då i min tur ?
Ja den är fin har dock inte kollat på den kanske skall göra det, bra förslagP01 känns givet!
Ja precis keep your eyes open in november som Tudormannen nämnde börjar närma sig.Kollar Big Block , Fastrider och Sub bland annat sedan vet man ju aldrig om det kommer något nytt nu i november.
Jag har försökt gilla gummit det men det går inte hur mycket jag än försöker
7017/0 är jag löjligt nöjd med, så testa om tillfälle ges. Elegant, men ändå en sportig känsla (iaf på nato eller oysterlänk)Kollar Big Block , Fastrider och Sub bland annat sedan vet man ju aldrig om det kommer något nytt nu i november.
Jag har tyvärr för smala handleder annars skulle jag kört på den. Men eftersom du klarar Chronon utan problem såJa den är fin har dock inte kollat på den kanske skall göra det, bra förslag
låter som ett slags väsen/orakelTudormannen
Ha ha ja nästan sålåter som ett slags väsen/orakel
Det kan jag instämma med, sättet som han presenterade klockorna på med sina handskar gav ju lite showman intryck.Ha ha ja nästan så
Han var en bra storyteller. Vore kul om fler säljare hade haft den passionen.
Det i kombination med att han ställde kontrollfrågor.Det kan jag instämma med, sättet som han presenterade klockorna på med sina handskar gav ju lite showman intryck.