• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Någon timme till, sen håller vi helg!
PSX_20211029_111920.jpg

Tjena Tudor gänget! En ”half link” till BB58, har detta varit uppe i tråden redan?

Tjena Tudor gänget! En ”half link” till BB58, har detta varit uppe i tråden redan?
Japp, flera av oss har redan köpt :) Jag har en över som jag tänkte lägga upp på K&S. Bara att PMa.
Edit: gone with the wind

Senast ändrad:
Jäkligt snyggt. Vilken modell från Erikas är det? (Tycker ibland att färgåtergivningen på hennes site är lite off)
Jäkligt snyggt. Vilken modell från Erikas är det? (Tycker ibland att färgåtergivningen på hennes site är lite off)
Det är modellen som heter Shamal. Passar perfekt med färgen på BB.

Är du intresserad i bandet så skicka et pm. Helt nytt och endast provat en gång. Nato/MN band är tyvärr inte för mig även om bandet var riktigt snyggt 🙂

Det är modellen som heter Shamal. Passar perfekt med färgen på BB.

Är du intresserad i bandet så skicka et pm. Helt nytt och endast provat en gång. Nato/MN band är tyvärr inte för mig även om bandet var riktigt snyggt 🙂
Tack! Den blev överraskande bra. Tack för erbjudandet men brukar köra en personlig gravyr på mina spännen från henne.

Det stämmer som @Been säger, viklåset finns bara i stål. Hur ser ditt läder ut @Been ? Jag tycker att törnlåset har väldigt vassa kanter så det har slitit ner kanterna på lädret väldigt mycket. Men du kanske kört mest med viklåset?

Slå till nu @rambo_amadeus du behöver en klocka som matchar din profilstatus :D

Det stämmer som @Been säger, viklåset finns bara i stål. Hur ser ditt läder ut @Been ? Jag tycker att törnlåset har väldigt vassa kanter så det har slitit ner kanterna på lädret väldigt mycket. Men du kanske kört mest med viklåset?

Är främst sugen på den i guld så kanske får införskaffa en sådan när jag når upp till det statuset :p
Jag gillar verkligen både den och silver. Har dock en tendens att flippa klockor utan länk :( Kanske länken från stål skulle passa silver eller så ser det helt fel ut med de olika nyanserna på materialet.
Får nöja mig med denna så länge...
20211031_130855.jpg

Ja jag kör lädret enbart på viklås

Är främst sugen på den i guld så kanske får införskaffa en sådan när jag når upp till det statuset :p
Jag gillar verkligen både den och silver. Har dock en tendens att flippa klockor utan länk :( Kanske länken från stål skulle passa silver eller så ser det helt fel ut med de olika nyanserna på materialet.
Får nöja mig med denna så länge...
20211031_130855.jpg
Har sett bilder på stållänk och silver58:an det ser inte helt bra ut.

Tillbaka
Topp