Jag tror att det ska fungera om man behåller org.ändlänkarna. Annars har uncle seiko lite olika alternativ.Haha beställde ett oyster därifrån efter jag sett din bild, ska prova på min bb58![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag tror att det ska fungera om man behåller org.ändlänkarna. Annars har uncle seiko lite olika alternativ.Haha beställde ett oyster därifrån efter jag sett din bild, ska prova på min bb58![]()
Får prova, funkar det så är det ju toppen.Jag tror att det ska fungera om man behåller org.ändlänkarna. Annars har uncle seiko lite olika alternativ.
Japp, flera av oss har redan köptTjena Tudor gänget! En ”half link” till BB58, har detta varit uppe i tråden redan?![]()
Half Link for Stock Bracelet (for the Tudor Black Bay 54/58/GMT)
Uncle's notes If you can't get the perfect fit on your Tudor BB58 bracelet, you're not alone. This seems to be the #1 complaint of fans of the smaller cased Black Bay. Many scratch their heads in disbelief at how such an iconic company does not provide a solution. So, call yer Uncle, cause help...www.uncleseiko.com
Vad kör ni på sista sommardagen innan vintertiden tar över?![]()
Jäkligt snyggt. Vilken modell från Erikas är det? (Tycker ibland att färgåtergivningen på hennes site är lite off)
Jäkligt snyggt. Vilken modell från Erikas är det? (Tycker ibland att färgåtergivningen på hennes site är lite off)
Det är modellen som heter Shamal. Passar perfekt med färgen på BB.Jäkligt snyggt. Vilken modell från Erikas är det? (Tycker ibland att färgåtergivningen på hennes site är lite off)
Tack! Den blev överraskande bra. Tack för erbjudandet men brukar köra en personlig gravyr på mina spännen från henne.Det är modellen som heter Shamal. Passar perfekt med färgen på BB.
Är du intresserad i bandet så skicka et pm. Helt nytt och endast provat en gång. Nato/MN band är tyvärr inte för mig även om bandet var riktigt snyggt![]()
Vad är det för band du har?Morgonstund har silver i mund
![]()
Vad är det för band du har?
Det är ett "sail strap" från Royalstraps. Tyvärr är sömmarna beiga då jag köpte den till min svarta BB58 men jag har sett att dom har ett med gråa sömmar också
Det är 20/16mm så Tudors viklås passar också
![]()
Det kan jag nog svara på och det är det inte.Är viklåset i silver också?
![]()
Just det, kom just på att den inte säljs med viklås utan vanligt törnlås samt nato. Är törnlåset samt hårdvaran på natot i silver?Det kan jag nog svara på och det är det inte.
Tror inte det finns, men jag kör också viklåset av stål och det funkar.
Ja det är silver.Just det, kom just på att den inte säljs med viklås utan vanligt törnlås samt nato. Är törnlåset samt hårdvaran på natot i silver?
Är främst sugen på den i guld så kanske får införskaffa en sådan när jag når upp till det statusetDet stämmer som @Been säger, viklåset finns bara i stål. Hur ser ditt läder ut @Been ? Jag tycker att törnlåset har väldigt vassa kanter så det har slitit ner kanterna på lädret väldigt mycket. Men du kanske kört mest med viklåset?
Slå till nu @rambo_amadeus du behöver en klocka som matchar din profilstatus![]()
Ja jag kör lädret enbart på viklåsDet stämmer som @Been säger, viklåset finns bara i stål. Hur ser ditt läder ut @Been ? Jag tycker att törnlåset har väldigt vassa kanter så det har slitit ner kanterna på lädret väldigt mycket. Men du kanske kört mest med viklåset?
Slå till nu @rambo_amadeus du behöver en klocka som matchar din profilstatus![]()
Har sett bilder på stållänk och silver58:an det ser inte helt bra ut.Är främst sugen på den i guld så kanske får införskaffa en sådan när jag når upp till det statuset
Jag gillar verkligen både den och silver. Har dock en tendens att flippa klockor utan länkKanske länken från stål skulle passa silver eller så ser det helt fel ut med de olika nyanserna på materialet.
Får nöja mig med denna så länge...
![]()
Känner igen mig där. Tror att avsaknad av länk i längden skulle få mig att tröttna på silver modellen. Har samma reservation inför Tudor x MN samarbetet.Jag gillar verkligen både den och silver. Har dock en tendens att flippa klockor utan länk