• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Har sett bilder på stålblänkande och silver58:an det ser inte helt bra ut.
Sant.. var sådär...
1628888354036-png.16056701

1622845775087-jpeg.15922130

Sant.. var sådär...
1628888354036-png.16056701

1622845775087-jpeg.15922130
Jag tycker inte det var så fint..... ganska så ofint faktiskt.:facepalm:
Vi kan ju bytlån du får låna min 58 och jag lånar din Cartier som jag är sugen på men vet inte om jag kan ha😁😁😁😁
Tack, men Tanken är alltid bra som en dressare när det behövs så go for it. Inget behov att testa där, du kommer älska den. Den överraskar i versalitet och kan ju fås med länk.
Funderar på en vit Chrono. Ska man slå till?
Ja ja för fasiken, why not! Bara att fälla ur vingarna, flyga och "vidga vyerna" ;)

Förslag på länkar som skulle passa BB36an? Är lite för snål för att köpa en originallänk just nu, men det kan bli aktuellt senare. Skulle gärna testa andra alternativ så länge, gärna av bättre kvalitet. Någon som gjort som jag tänker? Bilder skulle uppskattas enormt.

Är främst sugen på den i guld så kanske får införskaffa en sådan när jag når upp till det statuset :p
Jag gillar verkligen både den och silver. Har dock en tendens att flippa klockor utan länk :( Kanske länken från stål skulle passa silver eller så ser det helt fel ut med de olika nyanserna på materialet.
Får nöja mig med denna så länge...
20211031_130855.jpg

Oh, ja mer guld vill vi se! Lämna inte @Porsan ensam :D Kul med en Nymans dock!!

Hej. Jag har fått smak för en Black Bay 58 men förstår att det i alla fall tidigare har varit lång väntetid på dessa. Någon som vet hur det ser ut idag?

Tillbaka
Topp