Beror på vem som frågar hade en kompis som ringde en AD i Stockholm förra veckan och då sa dom mellan 12-24 månader när jag ringde var det någon vecka.Ingen alls.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Beror på vem som frågar hade en kompis som ringde en AD i Stockholm förra veckan och då sa dom mellan 12-24 månader när jag ringde var det någon vecka.Ingen alls.
Hej. Jag har fått smak för en Black Bay 58 men förstår att det i alla fall tidigare har varit lång väntetid på dessa. Någon som vet hur det ser ut idag?
Vet inte vad du grundar detta på?Ingen alls.
Haha, då får du ringa åt mig när jag väl slår tillBeror på vem som frågar hade en kompis som ringde en AD i Stockholm förra veckan och då sa dom mellan 12-24 månader när jag ringde var det någon vecka.
Samma företag men olika städer.Haha, då får du ringa åt mig när jag väl slår tillMen ärligt talat låter ju det jävligt underligt. Samma AD?
Viss väntetid betyder ungefär hur länge?Vet inte vad du grundar detta på?
Viss väntetid hos AD kan variera. Just nu är det viss väntetid på den svarta. Den blå kan man med lite finnas inne. Detta för modellerna med länk.
För NATO och läder kan du nog få direkt. Tror Krons har online som du kan beställa.
Är lite sugen på den blå igen och frågade i helgen. Fick till svar 1-2mån hos både Nymans och Krons. Men då finns det lite historik att ta av.Samma företag men olika städer.
Beror på vem som frågar hade en kompis som ringde en AD i Stockholm förra veckan och då sa dom mellan 12-24 månader när jag ringde var det någon vecka.
Min AD löser svarta och blåa. Finns flertalet till under list eller runt list på Chrono24. Säljs t.om av gråhandlare här på KS för listpris.Vet inte vad du grundar detta på?
Viss väntetid hos AD kan variera. Just nu är det viss väntetid på den svarta. Den blå kan man med lite finnas inne. Detta för modellerna med länk.
För NATO och läder kan du nog få direkt. Tror Krons har online som du kan beställa.
Ja men den kostar många pengarViss väntetid betyder ungefär hur länge?
Går det att beställa länken i efterhand om man köper den på nato/läder?
Absolut finns på många ställen förutom ADMin AD löser svarta och blåa. Finns flertalet till under list eller runt list på Chrono24. Säljs t.om av gråhandlare här på KS för listpris.
Så bara för att en Svensk AD inte vill sälja till X eller säger att det är Y väntetid betyder inte det att det inte finns. Man får vidga sina vyer lite.
Japp men den ligger mellan 10-13k.Viss väntetid betyder ungefär hur länge?
Haha, galet. Då får det nog bli en på länk. Såg det men är mest sugen på den svarta. Ska dock testa den hos AD först hade jag tänkt.Japp men den ligger mellan 10-13k.Jag kör min mest på länk. Har för mig att det låg en schysst prissatt blå ute på K&S.
OK förstårMin AD löser svarta och blåa. Finns flertalet till under list eller runt list på Chrono24. Säljs t.om av gråhandlare här på KS för listpris.
Så bara för att en Svensk AD inte vill sälja till X eller säger att det är Y väntetid betyder inte det att det inte finns. Man får vidga sina vyer lite.
Hej. Jag har fått smak för en Black Bay 58 men förstår att det i alla fall tidigare har varit lång väntetid på dessa. Någon som vet hur det ser ut idag?
Köpte en hos Nymans i Västerås i slutet på sommaren, dom hade en inne och släppte den för 10% under listpriset.Hur ligger det till egentligen, kan man kliva in hos valfri AD och köpa en LHD över disk i dagsläget?
saker man funderar på mellan varven![]()
Jag tog hem en från Spanien via chrono24Köpte en hos Nymans i Västerås i slutet på sommaren, dom hade en inne och släppte den för 10% under listpriset.
Jag hade valt svart.Föredrar ni vit eller svart?
![]()
Håller med. Men det är väl inte så troligt att den gör?Irriterande tycker jag att inte ”vanliga” BB58 har on the fly justering likt bronze varianten.
Man kan ju få drömma om att det kommer åtminstone.
![]()
Med tanke på att en länk idag gått från 10 till 13k så borde de fasiken släppa dem med deras rapid adjustment.Håller med. Men det är väl inte så troligt att den gör?
Lösa länkar inte Tudor ensamma att ta bra betalt för.Med tanke på att en länk idag gått från 10 till 13k så borde de fasiken släppa dem med deras rapid adjustment.
Lär väl antagligen dröja isf.Håller med. Men det är väl inte så troligt att den gör?
MmmLär väl antagligen dröja isf.
Dom har ju tekniken så varför inte gå all in.
Men vem vet vad som händer i november, keep your eyes open![]()
Jo den gör väl antagligen det.Mmm
Men BB58 säljer väl som smör även utan uppgraderingar![]()
Samma här. Lite av en deal breaker att jag intr fick till länken hundra. Nu finns ju förvisso halvlänk att beställaJo den gör väl antagligen det.
Hade varit värt en slant extra med den uppgraderingen för min del.
Ja halvlänken kan säkert lösa en del.Samma här. Lite av en deal breaker att jag intr fick till länken hundra. Nu finns ju förvisso halvlänk att beställa
Länken kostar 8’ hos Rob, 9’ hos Krons och 9,5’ hos Nymans Vås. FyiViss väntetid betyder ungefär hur länge?