• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Hej. Jag har fått smak för en Black Bay 58 men förstår att det i alla fall tidigare har varit lång väntetid på dessa. Någon som vet hur det ser ut idag?
Vet inte vad du grundar detta på?

Viss väntetid hos AD kan variera. Just nu är det viss väntetid på den svarta. Den blå kan man med lite finnas inne. Detta för modellerna med länk.
För NATO och läder kan du nog få direkt. Tror Krons har online som du kan beställa.

Kör lite Hydronaut i kväll.
image.jpg

Viss väntetid hos AD kan variera. Just nu är det viss väntetid på den svarta. Den blå kan man med lite finnas inne. Detta för modellerna med länk.
För NATO och läder kan du nog få direkt. Tror Krons har online som du kan beställa.
Viss väntetid betyder ungefär hur länge?

Går det att beställa länken i efterhand om man köper den på nato/läder?

Beror på vem som frågar hade en kompis som ringde en AD i Stockholm förra veckan och då sa dom mellan 12-24 månader när jag ringde var det någon vecka.

Min AD löser svarta och blåa. Finns flertalet till under list eller runt list på Chrono24. Säljs t.om av gråhandlare här på KS för listpris.

Så bara för att en Svensk AD inte vill sälja till X eller säger att det är Y väntetid betyder inte det att det inte finns. Man får vidga sina vyer lite.

Min AD löser svarta och blåa. Finns flertalet till under list eller runt list på Chrono24. Säljs t.om av gråhandlare här på KS för listpris.

Så bara för att en Svensk AD inte vill sälja till X eller säger att det är Y väntetid betyder inte det att det inte finns. Man får vidga sina vyer lite.
Absolut finns på många ställen förutom AD

Hej. Jag har fått smak för en Black Bay 58 men förstår att det i alla fall tidigare har varit lång väntetid på dessa. Någon som vet hur det ser ut idag?

De brukar ha svart också. Tillfälligt slut just nu, men de får in hela tiden

Tillbaka
Topp