Grymt nöjd med klockan.
Men kvalitetskontrollen på fabriken verkar vara sådär.
Framtida klassiker
VEM behöver pensionsspara när man sitter på en sånhär!?
Har även sett detta på den vita tavlan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grymt nöjd med klockan.
Men kvalitetskontrollen på fabriken verkar vara sådär.
Framtida klassiker
VEM behöver pensionsspara när man sitter på en sånhär!?
Har även sett detta på den vita tavlan.
Håller med, men majoriteten av medlemmarna på KS är antingen döda eller ligger på dödsbädden när väl den kronografen kostar betydligt mer än dom med index vid 31.tror nog man ev inte ska ignorera det helt.
Vet man ca hur många som tillverkats utan index 31?tror nog man ev inte ska ignorera det helt.
tror nog man ev inte ska ignorera det helt.
Sant, hoppas inte hela pensionen gick till en Audi RS nu bara
Det bästa med denna är att det blir en keeperFå se graveringen.
Upp till bevis.Det bästa med denna är att det blir en keeper
Graverad med namn! The dedication!!Det bästa med denna är att det blir en keeper
Har inte den redan varit? Eller är det ngn ytterligare auktion?Vid 07:55 drar Tudor One-auktionen igång för den nyfikne
Only Watch on Instagram
469 likes, 8 comments - onlywatch_official on November 6, 2021www.instagram.com
Hade du lämnat in den? Eller kanske var någon annan i tråden...Samtliga streck/index på plats.
Nej det måste vara någon annan, denna har inte varit inlämnad.Hade du lämnat in den? Eller kanske var någon annan i tråden...
Samtliga streck/index på plats.
PensionssparandeAjaj, blir till att fortsätta pensionsspara för dig också då
Alternativt rycka 12-index och auktionera ut den som en Tudor-One
Hahaha! ...det var något annat än @hook 's index på en subdial
Jag vet en som har en sån faktiskt. Det kan ju inte finnas många med det felet?dök upp en Bronze med 366 index ist för 369
Jag vet en som har en sån faktiskt. Det kan ju inte finnas många med det felet?
@Staafen löser problemen själv som en riktig karl........Nej det måste vara någon annan, denna har inte varit inlämnad.
Nymans har en vad jag vet, finns troligen fler,
Har du testat din på svart läder?Samtliga streck/index på plats.
Tack, vad roligt att höra! Jag har inte testat det faktiskt, är inget fan av svart läder. Ska se om jag har något som jag kan slänga på.Har du testat din på svart läder?
Blir alltid lika sugen på 58an igen när jag ser dina bilder
Rätt intressant. Även om min avsikt är att ha kvar min så tycker jag att han har en poäng iaf runt social media. Bark & Jack har varit inne på samma spår tidigare och även i senaste gällande TT.
När det kommer till sub substitut ver jag inte. I klock-kretsar känns det mer som att alla vill testa men utanför vet jag inte om det är just ett substitut(?).
Intressant. Tror just hypen har varit lite utav en turnoff för mig. Har nästan kämpat för att inte gillla den. Den största anledningen för mig varför den ej har funkat är avsaknaden av on the fly justering.Rätt intressant. Även om min avsikt är att ha kvar min så tycker jag att han har en poäng iaf runt social media. Bark & Jack har varit inne på samma spår tidigare och även i senaste gällande TT.
När det kommer till sub substitut ver jag inte. I klock-kretsar känns det mer som att alla vill testa men utanför vet jag inte om det är just ett substitut(?).