• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Grymt nöjd med klockan.

Men kvalitetskontrollen på fabriken verkar vara sådär.

Framtida klassiker 🤘

C6CC8E9D-101D-446E-9FD6-471193021E53.png

214B295F-EE22-48F3-9FF2-67D5FB0A74BA.jpeg

VEM behöver pensionsspara när man sitter på en sånhär!? ;)

Har även sett detta på den vita tavlan.
 
Rätt intressant. Även om min avsikt är att ha kvar min så tycker jag att han har en poäng iaf runt social media. Bark & Jack har varit inne på samma spår tidigare och även i senaste gällande TT.
När det kommer till sub substitut ver jag inte. I klock-kretsar känns det mer som att alla vill testa men utanför vet jag inte om det är just ett substitut(?).
 
Rätt intressant. Även om min avsikt är att ha kvar min så tycker jag att han har en poäng iaf runt social media. Bark & Jack har varit inne på samma spår tidigare och även i senaste gällande TT.
När det kommer till sub substitut ver jag inte. I klock-kretsar känns det mer som att alla vill testa men utanför vet jag inte om det är just ett substitut(?).

Oj, wow! Så detta är ett utbrett fenomen? Sjukt. Ska kolla på klippet nu.
 
Rätt intressant. Även om min avsikt är att ha kvar min så tycker jag att han har en poäng iaf runt social media. Bark & Jack har varit inne på samma spår tidigare och även i senaste gällande TT.
När det kommer till sub substitut ver jag inte. I klock-kretsar känns det mer som att alla vill testa men utanför vet jag inte om det är just ett substitut(?).
Intressant. Tror just hypen har varit lite utav en turnoff för mig. Har nästan kämpat för att inte gillla den. Den största anledningen för mig varför den ej har funkat är avsaknaden av on the fly justering.
Men fick svar igår att aftermarket lösningen är på ingång.
Med den justeringen inbillar jag mig att den blå är som klippt och skuren för mig.
Men först blir det att avvakta och se vad Tudor kommer med för nytt innan ev köp ;)
 
Tillbaka
Topp