• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Intressant. Tror just hypen har varit lite utav en turnoff för mig. Har nästan kämpat för att inte gillla den. Den största anledningen för mig varför den ej har funkat är avsaknaden av on the fly justering.
Men fick svar igår att aftermarket lösningen är på ingång.
Med den justeringen inbillar jag mig att den blå är som klippt och skuren för mig.
Men först blir det att avvakta och se vad Tudor kommer med för nytt innan ev köp ;)
Vad är det för lösnlng du fått vetskap om? Spännande
 
Ha ha i know ;) Jag hittade länken här.
@Maxer kör ett direktmeddelande till honom på Insta för att komma på listan! Kör ett DM till mig så kan jag också pusha din mail till honom om du är intresserad 😀
 
Rätt intressant. Även om min avsikt är att ha kvar min så tycker jag att han har en poäng iaf runt social media. Bark & Jack har varit inne på samma spår tidigare och även i senaste gällande TT.
När det kommer till sub substitut ver jag inte. I klock-kretsar känns det mer som att alla vill testa men utanför vet jag inte om det är just ett substitut(?).
Jag förstår hans poäng, och jag försökte att inte gilla BB58 men tillslut insåg jag att jag verkligen vill ha en och har absolut inte ångrat mig. Just nu känns det som en keeper for life.
 
På det kära ämnet 925 och patinering kan jag lugnt konstatera att nu ser jag en skiftning över hela klockan. Samma skiftning till en mer guldig/varmare ton på både fram och baksida. Ganska jämnt förutom mellan luggarna där det är lite flammigt. Hur är det med er andra som köpt 925?
BEA78DD6-01CE-4456-8090-BBA225C65937.png
E60640CF-2106-4A4F-A9BF-F80BAE30D2E7.png
 
Någon som fått svar av Gabe (blackbay_owners) om förväntad leverans? Jag står på listan men lär vara bland de sista.
Har sett meddelande tidigare idag från honom med video på nyinkomna länkar till BB58an, verkar vara Q check kvar sedan utskick av denna batch! Har ej fått full bekräftelse än. Hoppas du är med i högen som går ut nu 👍
 
På det kära ämnet 925 och patinering kan jag lugnt konstatera att nu ser jag en skiftning över hela klockan. Samma skiftning till en mer guldig/varmare ton på både fram och baksida. Ganska jämnt förutom mellan luggarna där det är lite flammigt. Hur är det med er andra som köpt 925?
BEA78DD6-01CE-4456-8090-BBA225C65937.png
E60640CF-2106-4A4F-A9BF-F80BAE30D2E7.png
Inget på min vad jag kan se
F413C595-5C8F-4034-94B2-B7C2C36FE143.jpeg
 
Hur länge har du använt den?
Jag köpte min i juli och det är först för en månad sen jag märkte att det började hända grejer..
Inte helt negativ fast jag helst skulle vilja ha den i nyskick utseende såklart.
Jag hämtade min i Juni, så det är ju samma tid. Nu använder jag den inte varje dag. Men har ju badat i saltvatten sötvatten och vanlig användning.
Vi får se om det kommer .
 
Tillbaka
Topp