Barricello
Guld
Vad har herrn för size på armleden?Var och provade nya FXD hos krons idag. Riktigt cool klocka med villhöver vibbar!
![]()
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad har herrn för size på armleden?Var och provade nya FXD hos krons idag. Riktigt cool klocka med villhöver vibbar!
![]()
![]()
![]()
Hela 15-15,5cmVad har herrn för size på armleden?
Jamen de va ju positivt! Jag va rädd att bandhornen skulle sticka ut på mina 17.5.. även fast @Staafen iof redan sagt att den bärs som en 16610Hela 15-15,5cm
Ser betydligt större ut på dessa sketna mobilbilder än irl.
Tror inte du behöver oroa dig. Men kan ju alltid vara en idé att prova den på innan man bestämmer sigJamen de va ju positivt! Jag va rädd att bandhornen skulle sticka ut på mina 17.5.. även fast @Staafen iof redan sagt att den bärs som en 16610![]()
Så sant så sant! ..sen vill ju jag alltid ha hjälp med datummärkningarna på ICA. Sjukt beroende av datumsnurraTror inte du behöver oroa dig. Men kan ju alltid vara en idé att prova den på innan man bestämmer sig![]()
Härligt med någon med samma sparvfötter till handlederHela 15-15,5cm
Ser betydligt större ut på dessa sketna mobilbilder än irl.
@A.Edfalk @Deskdiversthlm @Nissestr sparrisbrödernaHärligt med någon med samma sparvfötter till handleder
Var som sagt riktigt förvånad över hur den satt storleken till trotts. Har svårt med både GMT och Explorer II, Den första Pelagosen ska vi inte snacka om.
Hahah, ja datum är ganska så jäkla bra att haSå sant så sant! ..sen vill ju jag alltid ha hjälp med datummärkningarna på ICA. Sjukt beroende av datumsnurra![]()
Tid och datum kollar man ju på mobilen…Så sant så sant! ..sen vill ju jag alltid ha hjälp med datummärkningarna på ICA. Sjukt beroende av datumsnurra![]()
Hahaha, alltid skönt att inte vara själv med dessa smala handleder!Härligt med någon med samma sparvfötter till handleder
Var som sagt riktigt förvånad över hur den satt storleken till trotts. Har svårt med både GMT och Explorer II, Den första Pelagosen ska vi inte snacka om.
Gang gang!
Japp dom som vet, vet
Tid och datum kollar man ju på mobilen…![]()
Trevligt att se dem sida vid sida!Inte hunnit prova innan. Så lika men ändå så olika!
![]()
![]()
![]()
![]()
Köp?Inte hunnit prova innan. Så lika men ändå så olika!
![]()
![]()
![]()
![]()
Har beställt enMen hur många har köpt den![]()
Eftersom inga butiker fått mer än prov ex så förmodligen knappt någon. Sedan hur många som lagt handpenning är nog en annan fråga.Men hur många har köpt den![]()
Proud sparrisbroder, glöm inte dig själv <3
Hahaha, alltid skönt att inte vara själv med dessa smala handleder!
Gang gang!
Japp dom som vet, vet![]()
Bröder, jag är en av er. Sparris for lifeProud sparrisbroder, glöm inte dig själv <3
Den eviga fråganVurderer BB58."Gilt" eller "blå"? Liker blå, men den er litt steril. Hm.
Vatos Sparris!Bröder, jag är en av er. Sparris for life
Det tycker jag inte, FXD:en är ju gjord för att vara stor. Om du gillar den go for it!Får hålla mig till BB58
Nä FXD är inget för mig. Men en svart BB58 ligger nära till hands!Vatos Sparris!
Det tycker jag inte, FXD:en är ju gjord för att vara stor. Om du gillar den go for it!![]()
Takk. Jeg må se denne da:Den eviga fråganJag har ägt båda och kommer nog köpa den svarta igen. Tröttnade snabbt på den blå
Blå gillar jag mer än den svarta, enligt mig som ägt båda.Vurderer BB58."Gilt" eller "blå"? Liker blå, men den er litt steril. Hm.
Av de två är den svarta favoriten men vill gärna komplettera med den blå igen. Men…… FXD kanske räcker som blå dykare(?)Nä FXD är inget för mig. Men en svart BB58 ligger nära till hands!
Båda behöver upplevasVurderer BB58."Gilt" eller "blå"? Liker blå, men den er litt steril. Hm.
Samma urverk som använts tidigare. Inget nyttMycket snack om utseendet och storleken på nya Pelagosen, vilket är förståeligt. Men noll snack om urverket, vilket förvånar mig faktiskt. Det sitter ett verk som Tudor kallar MT5602. Vad är det för verk? Det är iallafall inte likadan verk som ”gamla” Pelagos och BB-familjen. Kanske en ny version av Tudors inhouse-verk?