• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Jag kan verkligen inte bestämma mig och nu är det skarpt läge. Vit eller svart Chrono? Det lutar åt vit då jag verkligen gillar den men svart är galet bra den med.

2021_0623_21530000-01.jpeg
2021_0623_21510000-01.jpeg
Svart
Tittar du noga så är vit inte riktigt vit

Jag kan verkligen inte bestämma mig och nu är det skarpt läge. Vit eller svart Chrono? Det lutar åt vit då jag verkligen gillar den men svart är galet bra den med.

Svart! Bättre läsbarhet och helt enkelt lite snyggare imho. Men hur ser samlingen ut i övrigt f.n?
Vilken ger mest variation? Om den svarta ger mest variation så gå för den. Om den vita bryter av mest så skit i det och köp den svarta

Knepigt val men tycker nog den svarta var aningen trevligare när man satt med dom på armen.

Fast jag landade ju å andra sidan i S&G Chronon på läder när det egentligen var den vita på länk jag skulle titta på….

Svart! Bättre läsbarhet och helt enkelt lite snyggare imho. Men hur ser samlingen ut i övrigt f.n?
Vilken ger mest variation? Om den svarta ger mest variation så gå för den. Om den vita bryter av mest så skit i det och köp den svarta
Jag har bara klockor med svart tavla faktiskt men gillar det. Jag är kluven, båda är otroligt bra men den svarta bärs lite mindre vilket jag gillar.

Där ser man :)
Gissar att jag kommer göra något liknande igen när veligheten slår till framöver.
Så det är bara att köpa båda nu då ;)
Haha det lär du göra förr eller senare. 😁

@Staafen var det du ?
Jag kommer köpa från AD så fort jag bestämt mig vilken färg bara. 😂

Tillbaka
Topp