SvartJag kan verkligen inte bestämma mig och nu är det skarpt läge. Vit eller svart Chrono? Det lutar åt vit då jag verkligen gillar den men svart är galet bra den med.
![]()
![]()
Tittar du noga så är vit inte riktigt vit
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
SvartJag kan verkligen inte bestämma mig och nu är det skarpt läge. Vit eller svart Chrono? Det lutar åt vit då jag verkligen gillar den men svart är galet bra den med.
![]()
![]()
Vit! Kompletterar Speedyn bättre.Jag kan verkligen inte bestämma mig och nu är det skarpt läge. Vit eller svart Chrono? Det lutar åt vit då jag verkligen gillar den men svart är galet bra den med.
![]()
![]()
Nu är den såld faktiskt. Så fort jag lade ut den här bilden fick jag napp.Jag har tydligen en 5-liner?
![]()
Såld till förmån för Black Bay Chrono ?Nu är den såld faktiskt. Så fort jag lade ut den här bilden fick jag napp.
Köp båda då måste ju du få FDX:en på köpet.Jag kan verkligen inte bestämma mig och nu är det skarpt läge. Vit eller svart Chrono? Det lutar åt vit då jag verkligen gillar den men svart är galet bra den med.
![]()
![]()
Då har du verkligen ”vidgat vyerna”Köp båda då måste ju du få FDX:en på köpet.![]()
Mitt standardsvar är svart, men i detta fall utan att tveka - vitJag kan verkligen inte bestämma mig och nu är det skarpt läge. Vit eller svart Chrono? Det lutar åt vit då jag verkligen gillar den men svart är galet bra den med.
![]()
![]()
Svart! Bättre läsbarhet och helt enkelt lite snyggare imho. Men hur ser samlingen ut i övrigt f.n?Jag kan verkligen inte bestämma mig och nu är det skarpt läge. Vit eller svart Chrono? Det lutar åt vit då jag verkligen gillar den men svart är galet bra den med.
![]()
![]()
Jag kan verkligen inte bestämma mig och nu är det skarpt läge. Vit eller svart Chrono? Det lutar åt vit då jag verkligen gillar den men svart är galet bra den med.
Knepigt val men tycker nog den svarta var aningen trevligare när man satt med dom på armen.Jag kan verkligen inte bestämma mig och nu är det skarpt läge. Vit eller svart Chrono? Det lutar åt vit då jag verkligen gillar den men svart är galet bra den med.
![]()
![]()
Yes!Såld till förmån för Black Bay Chrono ?
Vad får dig att säga vit i detta fall?Mitt standardsvar är svart, men i detta fall utan att tveka - vit
Jag har bara klockor med svart tavla faktiskt men gillar det. Jag är kluven, båda är otroligt bra men den svarta bärs lite mindre vilket jag gillar.Svart! Bättre läsbarhet och helt enkelt lite snyggare imho. Men hur ser samlingen ut i övrigt f.n?
Vilken ger mest variation? Om den svarta ger mest variation så gå för den. Om den vita bryter av mest så skit i det och köp den svarta
Förlåt!Jäkla @Staafen, jag hade ju inget habegär och så lurade du in mig på Krons för att testa nya Pelagos...fan också, den är ball och gillade sportigheten i bandet
Gissar att vilken du än kommer välja så kommer du tänka, skulle jag ha valt den andra ?
Ja antagligen. Så blev det med 16570 och det slutade med att jag hade båda.Gissar att vilken du än kommer välja så kommer du tänka, skulle jag ha valt den andra ?![]()
Har du kvar båda ?Ja antagligen. Så blev det med 16570 och det slutade med att jag hade båda.
![]()
Nej båda är sålda nu men hade dem ett tag.Har du kvar båda ?
O jag gjorde liknande fast med BB36.
Kunde inte välja mellan blå eller svart så jag slog till på båda för att slippa välja![]()
Dock är ingen utav dom kvar.
Där ser manNej båda är sålda nu men hade dem ett tag.
Haha det lär du göra förr eller senare.Där ser man
Gissar att jag kommer göra något liknande igen när veligheten slår till framöver.
Så det är bara att köpa båda nu då![]()
Jag kommer köpa från AD så fort jag bestämt mig vilken färg bara.@Staafen var det du ?
Avslutad - Tudor Chrono Panda -2021.
Edit: Såld! En Black Bay Chrono som är köpt ny av mig från AD i Sverige, använd men i ett mycket fint skick. Tudor garanti till 2026. Självklart fullset. Säljes helst f2f kan skickas på bekostnad av köparen. Inga byten för tillfället, enbart säljes. Referenser...klocksnack.se
Svart. Den tycker jag inte ser ut att bäras lika stort.Jag kan verkligen inte bestämma mig och nu är det skarpt läge. Vit eller svart Chrono? Det lutar åt vit då jag verkligen gillar den men svart är galet bra den med.
![]()
![]()
När jag pratade med AD i somras så var det längre väntetid på den vita. Med tanke på Explorer historiken så är det kanske bättre att gå på den vita, så det blir kortare väntetid för att komplettera med den svartaJa antagligen. Så blev det med 16570 och det slutade med att jag hade båda.
![]()
Ha ha så en vit och en svart alltså coming upHaha det lär du göra förr eller senare.
Jag kommer köpa från AD så fort jag bestämt mig vilken färg bara.![]()
Ja jag har hört samma men vet inte om det stämmer.När jag pratade med AD i somras så var det längre väntetid på den vita. Med tanke på Explorer historiken så är det kanske bättre att gå på den vita, blir kortare väntetid för att komplettera med den svarta![]()
Vad är det för ref då?Jag har Quartz i både min BB58 och 16610. Köpta på samma ställe och tydligen ganska ovanliga.
Om den svarta ger mest variation så gå för den. Om den vita bryter av mest så skit i det och köp den svarta
Samma AD som fixar dina quartzare?Haha det lär du göra förr eller senare.
Jag kommer köpa från AD så fort jag bestämt mig vilken färg bara.![]()