Point Blank
Basic
Nu står den som reserverad. Fick också avböjt pga att det inte går att skicka hit. Undra när Nymans/Krons och Rob får in den. Vill klämma på den!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har du nån aning om hur tjock klockan är? Sökt på nätet men hittade inget...Jag fick erbjudande om att köpa klockan men tackade till slut nej för den är så satans stor på armen men visst säljer de till Sverige. Antar att han tackade nej pga högt tryck/lojalitet till de som visat intresse
Tror, baserat på andrahandsuppgifter som är svajigt nog, att klockan är 14,25 mm tjock. Det är mer allmänt att den ger ett då tjockt och stort intryck :/Har du nån aning om hur tjock klockan är? Sökt på nätet men hittade inget...
Tack för svar den ser maffig ut på bilder iallafallTror, baserat på andrahandsuppgifter som är svajigt nog, att klockan är 14,25 mm tjock. Det är mer allmänt att den ger ett då tjockt och stort intryck :/
Beror på modell. Men varför?Hej!
Går det att sätta en Rolex urtavla på en Tudor och vice versa? Om man vill göra en superunik klocka![]()
Hej!
Går det att sätta en Rolex urtavla på en Tudor och vice versa? Om man vill göra en superunik klocka![]()
Så du hade tänkt köpa en billig tudorsub sätta en rolletavla i och låtsas för folk att det är en rolex?Hej!
Låter ju som ett vinnande konceptSå du hade tänkt köpa en billig tudorsub sätta en rolletavla i och låtsas för folk att det är en rolex?
Det går väl att byta tillbaka antar jag?Så du hade tänkt köpa en billig tudorsub sätta en rolletavla i och låtsas för folk att det är en rolex?
För att en tavla till ett, exempelvis, 1530-verk ska passa på ett ETA-verk behöver en del justeringar på tavlans baksida göras vilket försvårar ett skifte tillbaka. Men jag tror det finns andra på forumet som är bättre på detta än jag.Det går väl att byta tillbaka antar jag?
Jag ser inte vitsen med detta alls faktiskt.Hej!
@aleksVem har den absolut coolaste tudorn på forumet?
Jag har nog en av de (om inte den mest) mytomspunna i alla fall.Vem har den absolut coolaste tudorn på forumet?
Förtälj mig... Missat infon.Jag har nog en av de (om inte den mest) mytomspunna i alla fall.
![]()
Tudor Ranger är en modell det snackats om i många år. Finns den? Finns de röda? När kom den? Etc etc. Ganska, för att inte söga mycket, ovanlig modell. Väldigt många du ser är franken eller rena fakes. Kolla in Tudorcollector, finns en flik om den där.Förtälj mig... Missat infon.
För övrigt hoppas av att alla tycker att deras egna är den grymmaste. Är sjukt nöjd med min i alla fall.
Förstår inte hur man kan hävda att den inte finns eftersom Tudor refererar till den på sin egen hemsida men OK. Får googla lite. Tack för infon!Tudor Ranger är en modell det snackats om i många år. Finns den? Finns de röda? När kom den? Etc etc. Ganska, för att inte söga mycket, ovanlig modell. Väldigt många du ser är franken eller rena fakes. Kolla in Tudorcollector, finns en flik om den där.
Edit: här kommer en länk http://tudorcollector.net
Nuförtiden refererar de till den ja, men inte förr. Just den frågan kanske är liite överdriven av mig, men om du läser lite ser du att frågan inte är helt oberättigad.Förstår inte hur man kan hävda att den inte finns eftersom Tudor refererar till den på sin egen hemsida men OK. Får googla lite. Tack för infon!