Din är jäkligt fin också! Är den verkligen blå?Mitt blåa bidrag med nubuknato och med länk.![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Din är jäkligt fin också! Är den verkligen blå?Mitt blåa bidrag med nubuknato och med länk.![]()
![]()
Bilderna är inte tagna när det varit så ljust. Kanske den sunkiga bilden nedan ger någon bättre rättvisa.Din är jäkligt fin också! Är den verkligen blå?
Va?7923/001
![]()
Hur kan du lyckas missa sånt här? Första släppet om denna var redan vid årsskiftet sen har det kommit bilder i maj, juni, juli osv
får väl fylla på med nån bild till då på samma klockaHittade en bild på poormans gamla krigare, stenhård;
![]()
7923/001
![]()
![]()
![]()
![]()
Jaha, det var den som skulle auktioneras, trodde det var ett riktigt släpp. Inte missat den utan missförstod bara.Hur kan du lyckas missa sånt här? Första släppet om denna var redan vid årsskiftet sen har det kommit bilder i maj, juni, juli osv![]()
Ok, tack för det! Som sagt ruggigt fin, och kanske finare än @aleks , då du har ett tidsenligt fatfont-insertBilderna är inte tagna när det varit så ljust. Kanske den sunkiga bilden nedan ger någon bättre rättvisa.
Bilden nederst är klockan tillsammans med min GMT som benchmark.
![]()
![]()
Ett fatfont hade man ej tackat nej till..Ok, tack för det! Som sagt ruggigt fin, och kanske finare än @aleks , då du har ett tidsenligt fatfont-insert![]()
Finns helt underbara bilder över diverse Tudors här. Tycker det mesta är fina pjäser dock har jag en förkärlek till plexi...Ett fatfont hade man ej tackat nej till..
Det är trevligt, men hade varit extra trevligt om de var ett fatfont också..Finns helt underbara bilder över diverse Tudors här. Tycker det mesta är fina pjäser dock har jag en förkärlek till plexi...
Tycker din blekta är grym. Måste dock erkänna att jag inte är helt på det klara om fatfont bezel. Jättebra om någon kan förklara skillnaden.
Finns lite info och fler länkar med mer info i denna tråd https://klocksnack.se/threads/inserts-till-rolex-när-var-och-hur.36098/Finns helt underbara bilder över diverse Tudors här. Tycker det mesta är fina pjäser dock har jag en förkärlek till plexi...
Tycker din blekta är grym. Måste dock erkänna att jag inte är helt på det klara om fatfont bezel. Jättebra om någon kan förklara skillnaden.

Jag gillar verkligen att du postar bilder ofta på den skönheten. Keep em coming!No date monday
![]()
Fiat 500, färg?Undrar hur länge det dröjer innan Tudor släpper en olimiterad upplaga av 7923/001. Står just nu högst på listan tillsammans med en vintage 7923.
![]()
Svart med svart interörFiat 500, färg?
Har själv en vit med vit interiörSvart med svart interör![]()
Så jävla brutal!!får väl fylla på med nån bild till då på samma klocka
![]()
![]()
![]()
Grymt! Riktigt trevlig bil faktiskt, ingen raket under omkörningarna dock haha.Har själv en vit med vit interiör![]()