Vanguard straps säljer bra gummiband till BB58 då behöver du inte endlinks.Är det någon som vet om man kan få tag på ett gummiband som är anpassat för BB58 end links? Alltså som detta exempel men gummi istället.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vanguard straps säljer bra gummiband till BB58 då behöver du inte endlinks.Är det någon som vet om man kan få tag på ett gummiband som är anpassat för BB58 end links? Alltså som detta exempel men gummi istället.
Jag känner till många tillverkare av gummiband som funkar på BB58 men jag vill använda end-linksen då jag tycker den looken är snyggare. Likt Oysterflex Daytona och PelagosVanguard straps säljer bra gummiband till BB58 då behöver du inte endlinks.
Stort grattis!RUSKIGT nöjd med valet! Nu är även jag med i Tudor-klubben.
ok då har jag tyvärr inget att komma med.Jag känner till många tillverkare av gummiband som funkar på BB58 men jag vill använda end-linksen då jag tycker den looken är snyggare. Likt Oysterflex Daytona och Pelagos
Hoppas =)Förstår känslan! Men den kommer vara värd all väntan!
Tackar!!Stort grattis!
Stort grattis!Vill man ha nåt i julklapp är det lika bra att köpa det själv. Underbart att äntligen få äga en sån här goding!
GrattisVill man ha nåt i julklapp är det lika bra att köpa det själv. Underbart att äntligen få äga en sån här goding!
Oh - grattis till den fina pjäsVill man ha nåt i julklapp är det lika bra att köpa det själv. Underbart att äntligen få äga en sån här goding!
Grattis! Lenny pose kommer senare?Vill man ha nåt i julklapp är det lika bra att köpa det själv. Underbart att äntligen få äga en sån här goding!
Stort grattis!
Grattis
Oh - grattis till den fina pjäs
Tack alla!!!Grattis! Lenny pose kommer senare?
Givetvis broderGrattis! Lenny pose kommer senare?
Gratulerar. Den är riktigt läcker och står helt klart ut från det övriga utbudetVill man ha nåt i julklapp är det lika bra att köpa det själv. Underbart att äntligen få äga en sån här goding!
Tackar !Gratulerar. Den är riktigt läcker och står helt klart ut från det övriga utbudet
Visst blir man lite nyfiken. I somras då jag kollade runt fanns de inne hos de flesta AD:s men BB58 var svårare (som vi alla vet). Nu tycks de ha släppt lite på den fronten och då är det istället 36:an som är svår.Grattis!!
Intressant att t o m 36:an fått så lång kö-tid. Skulle vara intressant att förstå hur deras supply chain fungerar där.
Bra tomtat! Den ser fantastiskt fin ut. Bjussa gärna på fler bilder vid tillfälle.Vill man ha nåt i julklapp är det lika bra att köpa det själv. Underbart att äntligen få äga en sån här goding!
Lite mer vintagekänslaJag gillar verkligen min GMT på länken men satte igår på ett läderband i stället. Blev en helt annan klocka!
Japp, och mer dressat!Lite mer vintagekänsla
Riktigt fin bild! älskar hur den blåa stickade tröjan matchar 58anTudorfredag!