Mrlave
Basic
Snyggt - grattisRUSKIGT nöjd med valet! Nu är även jag med i Tudor-klubben.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt - grattisRUSKIGT nöjd med valet! Nu är även jag med i Tudor-klubben.
Grattis! ser ut att passa dig som handen i handskenRUSKIGT nöjd med valet! Nu är även jag med i Tudor-klubben.
GrattisRUSKIGT nöjd med valet! Nu är även jag med i Tudor-klubben.
Snyggt - grattis
Grattis! ser ut att passa dig som handen i handsken
Roligt att fler och fler börjar få upp ögonen för denna gobit!
Stort tack, alla! Kan bara hålla med om att det är en riktigt fin klocka och jag hoppas på många fina år ihop. Och att få hänga med er alla i Tudor-tråden såklart!Grattis
Du har så klart helt rätt. Är det någon som har en till salu?Äsch bara att köpa! Lär ju inte bli billigare med tiden. Annars lär du väl stå där efter något år och tänka "varför köpte jag inte när dem fortfarande var rimligt prissatta"
Köp den här. Min gamlaDu har så klart helt rätt. Är det någon som har en till salu?
Ikväll får det bli 58:an.
Min första men inte sista Tudor, tack för fantastisk inspiration!
Sluta tjata om kanske en de av mest prisvärda klockorna på vårt runda klotSom jag redan konstaterade förra vintern gör sig den blåa riktigt bra denna årstid
Trevligt och bra val! Grattis!Efter ett par år övervägande slog jag till när jag hittade detta kap på blocket. Första ”lyxiga” klocka jag äger. Är otroligt nöjd
Vackrare blir det knappt ️God morgon Tudortråden!
Grattis! 36an är riktigt fin i svart ocksåEfter ett par år övervägande slog jag till när jag hittade detta kap på blocket. Första ”lyxiga” klocka jag äger. Är otroligt nöjd
Stort grattis!Efter ett par år övervägande slog jag till när jag hittade detta kap på blocket. Första ”lyxiga” klocka jag äger. Är otroligt nöjd
Ja, det var verkligen en magisk soluppgång här!Vackrare blir det knappt ️
fortfarande lika nöjd efter ett par dagars användning?
Oslagbart!Ja, det var verkligen en magisk soluppgång här!
Är otroligt nöjd! Ville ha en klocka som passar till allt från vardag till fest, från t-shirt till skjorta och i en behändig (för mina tunna handleder) storlek. Denna checkar av alla boxar!
Förstår känslan! Men den kommer vara värd all väntan!Oslagbart!
Underbart - evig väntan till att jag får lägga vantarna på min bb36. 19e december
Kan skära/klippa själv.Är det någon som vet om man kan få tag på ett gummiband som är anpassat för BB58 end links? Alltså som detta exempel men gummi istället.
Jag vill helst inte skära själv så tar tacksamt emot tips om det är någon som känner till en bättre lösningKan skära/klippa själv.
Blir dock kanske inte 100%…så köp inte något dyrt gummi
(har försökt själv och blev inte helt nöjd)