• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Idag blev det äntligen paketöppning
20211217_155608.jpg

20211217_155954.jpg

20211217_160003.jpg

20211217_160039.jpg

20211217_160237.jpg


Så obeskrivligt nöjd, en 94010 från 80 👌
Orkar inte korta den vikta länken idag så börjar med ett nato
20211217_160955.jpg

20211217_173818.jpg

Önskar alla i tråden en fantastisk helg!
Nej fy satan vad fin
 
Tack!

Tyvärr verkar varje AD få in typ 1 var i år. Jag tror att samtliga AD gärna hade fått många fler att sälja…
Så är det säkert och givetvis möjligt att de fick in ett ex de inte förväntat sig.
Han satte ord på mina tankar efter att haft klockan på handleden ett dygn. Värd att läsa om man är intresserad av modellen!

https://www.hodinkee.com/articles/is-the-tudor-pelagos-fxd-the-best-watch-of-2021
Förutom att fler nu kommer köpa den nu :oops:så utan att ha fått den ännu känns det som att alltid vara underskattad vid släpp till man sett och klämt på den är Tudors kännetecken. Och det kanske är just fördelen med att de tar ut svängarna dvs att skepsisen ofta infinner sig först? För att sedan överraska?
 
Han satte ord på mina tankar efter att haft klockan på handleden ett dygn. Värd att läsa om man är intresserad av modellen!

https://www.hodinkee.com/articles/is-the-tudor-pelagos-fxd-the-best-watch-of-2021
Väldigt häftigt att Tudor har på ca 10 år re-brandat sig själv!
Skapat flertalet klockor som ofts benämns bäst eller prisvärda.
Pelagos är ”världens bästa dykare” enligt J. Stacey.
BB58 är ju ofta med som ”best-in-class” och dess föregångare BB gjorde verkligen under för Tudor!
Och nu säger J. Forster att FXD kan vara den bästa klockan för 2021!

Heja Tudor 🇨🇭🇨🇭🇨🇭
 
Senast ändrad:
Jag var ju nära på att sälja denna rackare. Men den har inte fått lämna handleden efter att jag tog av länken. Det kanske är länken jag stör mig på? 🤔

B78E192B-E025-462D-9770-DF87F652E8F0.jpeg
Klockan är det ju definitivt inget fel på, häftigt att de haft sådan beslutsångest mellan romerska och arabiska siffror att de bestämde sig för bägge 😁 ascool!
 
BB36an tillbaks efter garanti-ruckning på Nymans. Ska bli spännande att se hur den går nu!

Bad dom även kolla vad det var för urverk i. Enligt urmakaren en ETA 2824, märkligt eftersom jag läst att efter 2020 så använder dom bara Sellita?
 

Bilagor

  • image.jpg
    image.jpg
    656.5 KB · Visningar: 17
Tillbaka
Topp