Nej fy satan vad finIdag blev det äntligen paketöppning
Så obeskrivligt nöjd, en 94010 från 80
Orkar inte korta den vikta länken idag så börjar med ett nato
Önskar alla i tråden en fantastisk helg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nej fy satan vad finIdag blev det äntligen paketöppning
Enligt Krons skulle de inte få in någon under ’21. Vi ser ju hur det var med detNymans: vi får in 1 FXD 2022
Tack!Enligt Krons skulle de inte få in någon under ’21. Vi ser ju hur det var med det
….men oavsett grattis till @m_s till en grym klocka
Snyggt där - Stort grattis!Idag blev det äntligen paketöppning
Stort grattis fin klocka den där!Idag blev det äntligen paketöppning
Låter ju helt sinnessjukt.Nymans: vi får in 1 FXD 2022
Fin! Opolerad?Idag blev det äntligen paketöppning
Så är det säkert och givetvis möjligt att de fick in ett ex de inte förväntat sig.Tack!
Tyvärr verkar varje AD få in typ 1 var i år. Jag tror att samtliga AD gärna hade fått många fler att sälja…
Förutom att fler nu kommer köpa den nu så utan att ha fått den ännu känns det som att alltid vara underskattad vid släpp till man sett och klämt på den är Tudors kännetecken. Och det kanske är just fördelen med att de tar ut svängarna dvs att skepsisen ofta infinner sig först? För att sedan överraska?Han satte ord på mina tankar efter att haft klockan på handleden ett dygn. Värd att läsa om man är intresserad av modellen!
https://www.hodinkee.com/articles/is-the-tudor-pelagos-fxd-the-best-watch-of-2021
Väldigt häftigt att Tudor har på ca 10 år re-brandat sig själv!Han satte ord på mina tankar efter att haft klockan på handleden ett dygn. Värd att läsa om man är intresserad av modellen!
https://www.hodinkee.com/articles/is-the-tudor-pelagos-fxd-the-best-watch-of-2021
Idag blev det äntligen paketöppning
Den är säkert polerad, men inte i närtid och mycket gods kvar så jag är nöjd. Bättre luggar än min förraFin! Opolerad?
Snyggt , fin klocka lite avundsjukIdag blev det äntligen paketöppning
Klockan är det ju definitivt inget fel på, häftigt att de haft sådan beslutsångest mellan romerska och arabiska siffror att de bestämde sig för bägge ascool!Jag var ju nära på att sälja denna rackare. Men den har inte fått lämna handleden efter att jag tog av länken. Det kanske är länken jag stör mig på?
Ja, California dial är otroligt fint tycker jag.Klockan är det ju definitivt inget fel på, häftigt att de haft sådan beslutsångest mellan romerska och arabiska siffror att de bestämde sig för bägge ascool!
Ser riktigt bra ut på NatoJag var ju nära på att sälja denna rackare. Men den har inte fått lämna handleden efter att jag tog av länken. Det kanske är länken jag stör mig på?
Oja, får ”militärklocka-känsla” av kombinationen.Ser riktigt bra ut på Nato
Stort grattis! Den där vill jag ha!Idag blev det äntligen paketöppning
Jag tror inte att det stämmer. De har verkligen ingen koll på tilldelningen på dessa.Låter ju helt sinnessjukt.
Den ser riktigt bra ut på natoJag var ju nära på att sälja denna rackare. Men den har inte fått lämna handleden efter att jag tog av länken. Det kanske är länken jag stör mig på?
Haha.. man skulle kunna tro att det är samma klockaHelt olika klockor till trots men ibland är den snarlik senaste Seamastern. Eller vad säger du @O-scar ?
Drömmklocka, grattis!Idag blev det äntligen paketöppning
För övrigt så tror jag att jag behöver en 58 i mitt liv snartHelt olika klockor till trots men ibland är den snarlik senaste Seamastern. Eller vad säger du @O-scar ?