Krispig lume!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja för fasiken, har inte folk börjat få sina FXD eller liknande då lär det budas ordentligt på den.Spar den till Tudor Gtgn så har du nog ett gäng köpare där.
Kanske får sälja min samling dåJa för fasiken, har inte folk börjat få sina FXD eller liknande då lär det budas ordentligt på den.
Grymt där!! Riktigt fin!! Owgm-material kanske??Kom ett paket igår! Jag kunde inte låta bli att skaffa en date+day igen… Ska bara korta länken sen är den good to go!
Kul grattisFick hem min första Tudor idag
Och så den semiobligatoriska storleksjämförelsen
Guldarn'Fundera på vad man skall köpa om FXD inte dyker upp snart
Kör på den i Mars och säg till sedan den 1/4 när du vill säljaGrymt där!! Riktigt fin!! Owgm-material kanske??
Var köpte du den?
Haha funderade på owgm med den men känner mig lite feg.. kanske värt ett försök dockGrymt där!! Riktigt fin!! Owgm-material kanske??
Var köpte du den?
En 76200? Dock inte twotone eftersom du har en daydate i twotone.Fundera på vad man skall köpa om FXD inte dyker upp snart
Haha funderade på owgm med den men känner mig lite feg.. kanske värt ett försök dock
köpte via JETCO i Hongkong, igen. Bra upplevelse även den här gången. Såg att han har få 76213 kvar nu och även höjt priserna efter mitt köp. Så det kanske stämmer att modellen är tagen ur produktion nu. Får hålla hårt i den helt enkelt #lyckatill
Vet att dom körde med Toxic Natos förut. Ingen aning var toxic Natos tagit vägen idag. Tycker dom hade dom mjukaste och bästa banden.Det är ett grått Nato band…..
….. det kommer från The Grey Nato när man sponsrar dem. Inget koll på märket men jag tror att de är samma som de säljer på Hodinkee’s site. Vansinnigt skönt.
Edit detta bandet:The Sambolo Two-Piece Nylon Watch Strap In Grey
Our Take A two-piece NATO-style nylon strap made by our friends at the UTE Watch Co., the Sambolo Strap offers a thinner and more breathable wearing experience. At the base of the Sambolo Straps is consciously sourced materials and some of the best crafting techniques. Made from loom-woven nylon...shop.hodinkee.com
Samma men nytt namn.Vet att dom körde med Toxic Natos förut. Ingen aning var toxic Natos tagit vägen idag. Tycker dom hade dom mjukaste och bästa banden.
Kul grattis
Kanske får kolla in har ju några vintage Certinor och Semaster i 34, vad är refen på din ?Tackar! Trodde 34mm skulle vara för liten men den bärs betydligt större än vad måtten säger.
Pluspoäng för extra blingighet
Mycket fin! Är det orginallänk? Skrev en fråga om liknande oysterlänk tidigare, smalnar den av till 12mm vid spännet?Tackar! Trodde 34mm skulle vara för liten men den bärs betydligt större än vad måtten säger.
Pluspoäng för extra blingighet
Kanske får kolla in har ju några vintage Certinor och Semaster i 34, vad är refen på din ?
Mycket fin! Är det orginallänk? Skrev en fråga om liknande oysterlänk tidigare, smalnar den av till 12mm vid spännet?
TackarReferensen är 84133.
Tror det är originallänken, vet inte om det smalnar av mer på dom mekaniska.
0 dagar.Nån i tråden som fått en känsla för kötiden på en svart bb58? Ställde mig själv på listan i juni-juli hos krons men inte hört något än. Nån som nyligen fått plocka ut en från AD och kan ge lite lugnande ord längtar tills jag kan joina denna tråden på riktigt
På den svarta? Var? Eller syftar du på att köpa begagnat?0 dagar.
Massor av AD. Du får vidga dina vyer lite, utöver Krons.På den svarta? Var? Eller syftar du på att köpa begagnat?