Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis till en riktigt fin klocka! hoppas du kommer bli nöjd med denÄntligen har dagen kommit! Efter att ha hängt i denna tråden i över 1 år fick jag äntligen tag på min bb58 och kan nu på riktigt ”join the club”Även om jag en gång testat klockan så måste jag säga att nu när jag har den är den långt över förväntan! Storleken känns perfekt (trodde ett tag 39mm var för litet), finishen, ja allt! Rivets på länken ser också bra ut och absolut inget som stör mig, tvärtom
Stort tack till alla er som skickade DM till mig med tips om var man kunde köpa klockan (ny) och slutligen tack till Nymans i Västerås som stod för en fantastisk service och kunde t.o.m. skicka klockan
Ha en toppen dag alla, här kommer en första bild från mig i denna tråden.
![]()
Grattis!Äntligen har dagen kommit! Efter att ha hängt i denna tråden i över 1 år fick jag äntligen tag på min bb58 och kan nu på riktigt ”join the club”Även om jag en gång testat klockan så måste jag säga att nu när jag har den är den långt över förväntan! Storleken känns perfekt (trodde ett tag 39mm var för litet), finishen, ja allt! Rivets på länken ser också bra ut och absolut inget som stör mig, tvärtom
Stort tack till alla er som skickade DM till mig med tips om var man kunde köpa klockan (ny) och slutligen tack till Nymans i Västerås som stod för en fantastisk service och kunde t.o.m. skicka klockan
![]()
Grattis till en väldigt trevlig klockaÄntligen har dagen kommit! Efter att ha hängt i denna tråden i över 1 år fick jag äntligen tag på min bb58 och kan nu på riktigt ”join the club”Även om jag en gång testat klockan så måste jag säga att nu när jag har den är den långt över förväntan! Storleken känns perfekt (trodde ett tag 39mm var för litet), finishen, ja allt! Rivets på länken ser också bra ut och absolut inget som stör mig, tvärtom
![]()
Ska ha den veckan ut. Sen blir det paus hela febMen det är ju inte Mars ännu![]()
Annars kan jag låna den om du inte kan hålla digSka ha den veckan ut. Sen blir det paus hela feb![]()
Denna är svårsåld och svår-utlånadAnnars kan jag låna den om du inte kan hålla dig![]()
Grattis, och välkommen till forumets mysigaste trådÄntligen har dagen kommit! Efter att ha hängt i denna tråden i över 1 år fick jag äntligen tag på min bb58 och kan nu på riktigt ”join the club”Även om jag en gång testat klockan så måste jag säga att nu när jag har den är den långt över förväntan! Storleken känns perfekt (trodde ett tag 39mm var för litet), finishen, ja allt! Rivets på länken ser också bra ut och absolut inget som stör mig, tvärtom
![]()
Dra gärna en rad i Hissa/Dissa tråden om du tycker de förtjänar detslutligen tack till Nymans i Västerås som stod för en fantastisk service och kunde t.o.m. skicka klockanHa en toppen dag alla, här kommer en första bild från mig i denna tråden.
Grattis till en mycket trevlig klocka!Äntligen har dagen kommit! Efter att ha hängt i denna tråden i över 1 år fick jag äntligen tag på min bb58 och kan nu på riktigt ”join the club”Även om jag en gång testat klockan så måste jag säga att nu när jag har den är den långt över förväntan! Storleken känns perfekt (trodde ett tag 39mm var för litet), finishen, ja allt! Rivets på länken ser också bra ut och absolut inget som stör mig, tvärtom
![]()
Snyggt, grattis! Visste inte att de kunde skicka, då hade man kanske lagt en beställning istället för detta väntandeÄntligen har dagen kommit! Efter att ha hängt i denna tråden i över 1 år fick jag äntligen tag på min bb58 och kan nu på riktigt ”join the club”Även om jag en gång testat klockan så måste jag säga att nu när jag har den är den långt över förväntan! Storleken känns perfekt (trodde ett tag 39mm var för litet), finishen, ja allt! Rivets på länken ser också bra ut och absolut inget som stör mig, tvärtom
![]()
Hur snygg som helst! I en nättare storlek och jag hade varit intresserad på riktigt...![]()
Tudor Black Bay Steel, cool klocka!![]()
Bra med 100 m WRblir lätt lite blött.
![]()
Det är därför '58:an sitter på större delen av tidenHaha, det är minst 100m som gäller när man har barn i den åldernFasen vad bra den ser ut med stavindex
![]()
Det är därför '58:an sitter på större delen av tiden![]()
Otroligt fin klocka!Äntligen har dagen kommit! Efter att ha hängt i denna tråden i över 1 år fick jag äntligen tag på min bb58 och kan nu på riktigt ”join the club”Även om jag en gång testat klockan så måste jag säga att nu när jag har den är den långt över förväntan! Storleken känns perfekt (trodde ett tag 39mm var för litet), finishen, ja allt! Rivets på länken ser också bra ut och absolut inget som stör mig, tvärtom
![]()
Slå Nymans i Västerås en pling supertrevliga och otroligt smidigt! Klockan var extremt väl packad också så inget att oroa sig för om det blir en affärSnyggt, grattis! Visste inte att de kunde skicka, då hade man kanske lagt en beställning istället för detta väntande![]()
Done @Deskdiversthlm helt missat den tråden finnsDra gärna en rad i Hissa/Dissa tråden om du tycker de förtjänar det
Hissa eller Dissa en AD, urmakare eller tillverkare - EVIG
Det ska vara kul att köpa och äga klockor. Klocksnacks medlemmar har definitivt all erfarenhet som man kan begära om klockköpet. Rekommendera AD, tillverkare och urmakare. Eller var vänlig nog att varna dina fellow klocknördar för oseriösa handlare eller urmakare som röker den vita stenen...klocksnack.se
Härligt! Själv väntar jag på att min 1.4 mm bergeon mejsel ska dyka upp i postlådan så jag kan justera länkenNär @korvmedtapet laddade upp sin bild insåg jag att denna fått på tok för lite handledstid på sistone. Det är ju en riktigt bra klocka!
Bäst att passa på innan OWGM
![]()
Vill du inte pilla själv och/eller vänta så borde säkerligen Nymans i Stockholm kunna hjälpa dig lösa det utan någon extra kostnad. Slå dem en pling bara och berätta att du handlat via Nymans i Västerås så kommer det säkert vara helt lugnt.Härligt! Själv väntar jag på att min 1.4 mm bergeon mejsel ska dyka upp i postlådan så jag kan justera länkenvågar inte gå på den med mina billiga Clas Ohlson mejslar hehe, hoppas och tror den dyker upp imorgon
![]()
Den där är oerhört trevlig måste jag sägaTudor torsdag med en fin 1990 date day
![]()