Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det stämmer
Är det 36 mm med original-länk?
Bästa tänkbara. När jag vågar ge mig på min första two tone så är det en sådan som ligger på önskelistan. =)Det stämmer
en FD 1990 nos med plexi och rasliga länk
Är det där den som är 41 eller 39? Snygg oavsett.Jepp, TT, Tudortorsdag!! Ha en bra en’!!
Grymt snygg, stort "vill ha begär"
Tackar det är bb58an, 39mm på 17cm handled!!Är det där den som är 41 eller 39? Snygg oavsett.
Är det samma klumpigare case på denna som GMT och 79230? Jag är väl blind, men hittar inte detaljer om caset på deras site
Tudor Black Bay Steel, cool klocka!
Är lite osäker, men 79730 och 79230 bör ha samma case.Är det samma klumpigare case på denna som GMT och 79230? Jag är väl blind, men hittar inte detaljer om caset på deras site
Mycket bra förskolehämtar-klocka föredömligt!dags att hämta på förskolan.
Ja det sa dem faktiskt var helt lugnt, både på Krons och nymans Stockholm utan kostnad, men just nu sitter jag och familjen i karantän med ni vet vad så nu är mejseln mitt enda hopp Dessutom gillar jag att kunna göra det själv i lugn och ro, bör ju vara enkelt eftersom det inte är brandstift utan skruvar (hoppas jag). Sen tänker jag det är bra också ifall jag behöver en uncle seiko halvlänk.Vill du inte pilla själv och/eller vänta så borde säkerligen Nymans i Stockholm kunna hjälpa dig lösa det utan någon extra kostnad. Slå dem en pling bara och berätta att du handlat via Nymans i Västerås så kommer det säkert vara helt lugnt.
SpännandeInte jag, men kan vara så att en sprillans ny sådan trillar in hos mig på måndag
Tycker jag med!Spännande
Grymt men måste man inte hämta dom personligen eller har dom börjat skicka?Inte jag, men kan vara så att en sprillans ny sådan trillar in hos mig på måndag
Nä man måste hämta, ringde runt till alla Boutiques i Europa och fick svar 4-5 års väntetid!!!!Grymt men måste man inte hämta dom personligen eller har dom börjat skicka?
Ok , skall bli kul att följa under owg , den blir billig i april dåNä man måste hämta, ringde runt till alla Boutiques i Europa och fick svar 4-5 års väntetid!!!!
Så då beställde jag en sprillans ny via C24 istället. Första gången jag betalar premium för en ny klocka
Fattar helt! Visst är det kul att sitta lite och pilla själv också. Hoppas du och familjen kryar på er!Ja det sa dem faktiskt var helt lugnt, både på Krons och nymans Stockholm utan kostnad, men just nu sitter jag och familjen i karantän med ni vet vad så nu är mejseln mitt enda hopp Dessutom gillar jag att kunna göra det själv i lugn och ro, bör ju vara enkelt eftersom det inte är brandstift utan skruvar (hoppas jag). Sen tänker jag det är bra också ifall jag behöver en uncle seiko halvlänk.
Haha man vet aldrigOk , skall bli kul att följa under owg , den blir billig i april då
Pax, tjing och stjärnstopp på att köpa den efter OWGMInte jag, men kan vara så att en sprillans ny sådan trillar in hos mig på måndag
Vi kan ha delad vårdnad om den @Deskdiversthlm om @Limeee släpper denPax, tjing och stjärnstopp på att köpa den efter OWGM
Deal! Får väl bara hoppas att han inte använt den som träningsklocka och svettat ned bronset heltVi kan ha delad vårdnad om den @Deskdiversthlm om @Limeee släpper den
Fler bronzzzzare till folketInte jag, men kan vara så att en sprillans ny sådan trillar in hos mig på måndag
Är det bara storleken som är skillnad eller är det även något annat? Sjukt snygg funderar på att införskaffa en sådan.Tackar det är bb58an, 39mm på 17cm handled!!