• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

En liten teaser så här på kvällskvisten...
Header-Ranger-Walks-n-Talks-1.3.11.6_img1.jpg
En teaser från mig också
image.jpg

Glad dag i dag. Har blivit med min första Tudor, en Date Day som jag sökt i några månader. Hade bestämt mig att ha den i handen senast i mitten av oktober av olika orsaker. Nu hoppas jag den landar med posten i slutet av kommande vecka. Ska då se om jag kan greja ngn bild oxå.

Senast ändrad:
Glad dag i dag. Har blivit med min första Tudor, en Date Day som jag sökt i några månader. Hade bestämt mig att ha den i handen senast i mitten av oktober av olika orsaker. Nu hoppas jag den landar med posten i slutet av kommande vecka. Ska då se om jag kan greja ngn bild oxå.

Knep du den på kaplans?

image.jpg
image.jpg

Älkar min Tudor 79090-89 !
Tritiumfärgen är verkligen perfekt i mina ögon. Jag tänker varje kväll jag går och lägger mig att jag ska lägga den med tavlan ner så den snabbar upp sig mot +-0 under natten men det slutar alltid med att jag har på mig den även nattetid. :D
Snacka om snygg tudor, kvalité verkar vara på topp här! *blinkBlink*

Fick precis reda på att leverans på min Tudor inte blir förrän slutet av Oktober... snacka om besviken :(

Vilken väntar du på? :)

Vet någon förresten om Nymans eller Rob har fått in nya Pelagos än? Nymans ska höra av sig till mig när de får in den men vad jag har läst här på forumet så verkar det som att man kanske inte kan lita på det...

Från Svensk AD? Dom jag har frågat har inte hört om ngt leveransdatum!
Yes. Beställer genom en av de lokala urmakarna som i sin tur beställer från AD. Enligt honom hade de fått in den svarta men inte den blåa. Och när han pratade med dom idag så sa dom att den första leveransen med den blåa kommer in i slutet av Oktober.

• Like
Reactions: 007
Tillbaka
Topp