Snyggt, faktiskt skitsnyggt... Och jag är en länk-gubbe !Precis klämt dit bandet.
![]()
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt, faktiskt skitsnyggt... Och jag är en länk-gubbe !Precis klämt dit bandet.
![]()
![]()
![]()
Det blev ju riktigt bra! North flag växer mer och mer.Precis klämt dit bandet.
![]()
![]()
![]()
Håller helt och hållet med. Den tilltalade mig inte till en början, men blir mer och mer attraktivDet blev ju riktigt bra! North flag växer mer och mer.
Dags att flippa Date Day'en m.a.oHåller helt och hållet med. Den tilltalade mig inte till en början, men blir mer och mer attraktiv![]()
Haha, det önskar du alltDags att flippa Date Day'en m.a.o![]()
Kan försöka besvara lite frågor. De har gjort en ny Pelagos svar ja. Den skiljer sig lite utseendemässigt då det finns lite mer text på urtavlan. De har även tillverkat en som är blå istället för svart, den svarta finns också kvar. Den svarta har tydligen hittat till återförsäljare men inte den blåa ÄNNULär den som inget kan! Det finns alltså en ny Pelagos? Man har valt att skrota ETA verket och kirrat ett inhouse? Skiljer den sig till utseendet och har den hittat ut till våra svenska återförsäljare? Kommer man göra något liknande med BB?
Många frågetecken nu, men diggar den stenhårt och känns ännu roligare om dom kör sina egna urverk hädanefter![]()
I tillägg till ovan kommentarer om utseende så är datumrutan annorlunda, utan en lume-plupp på sidan.Lär den som inget kan! Det finns alltså en ny Pelagos? Man har valt att skrota ETA verket och kirrat ett inhouse? Skiljer den sig till utseendet och har den hittat ut till våra svenska återförsäljare? Kommer man göra något liknande med BB?
Många frågetecken nu, men diggar den stenhårt och känns ännu roligare om dom kör sina egna urverk hädanefter![]()
Typiskt Tudorblå skulle jag säga. Kul på produktbilder med tråkig och platt IRL. Kan väl funka på en dykare dock.Är så jävla spänd på blå Pelagos. På vissa bilder ser färgen helt sjukt härlig ut, men på vissa ser den helt död ut... Hoppas innerligt att färgen är så fet som vissa bilder visar!
Vad heter den gamla tudor suben som har blå bezel och blå tavla?Och vad kostar den?![]()
Storlek?
den är rätt sällsynt va?
Kanske blir så...Typiskt Tudorblå skulle jag säga. Kul på produktbilder med tråkig och platt IRL. Kan väl funka på en dykare dock.
Militärgrön, lätt!Fantiserar lite och tänker på en röd eller grön Pelagos i framtiden...
Finns med flera ref, bla 79090 och 79190 som är full-size. Finns också mindre blå subar. De är väl ganska ovanliga att hitta i en väldigt krispig blå, men inte omöjligt. Priset är väl aningen högre än motsvarande svart.Vad heter den gamla tudor suben som har blå bezel och blå tavla?Och vad kostar den?![]()
Storlek?
den är rätt sällsynt va?
Hej andersbackstrom!Finns med flera ref, bla 79090 och 79190 som är full-size. Finns också mindre blå subar. De är väl ganska ovanliga att hitta i en väldigt krispig blå, men inte omöjligt. Priset är väl aningen högre än motsvarande svart.
Hej andersbackstrom!
Full-size vilken storlek tänkte du på då?
![]()
Frågar från köksbordet.
Det finns även äldre blåa med målade index och snowflakevisare. Det är dessa Tudor tagit Pelagos stilen från.Vad heter den gamla tudor suben som har blå bezel och blå tavla?Och vad kostar den?![]()
Storlek?
den är rätt sällsynt va?
Det finns även äldre blåa med målade index och snowflakevisare. Det är dessa Tudor tagit Pelagos stilen från.