UncleBear
Silver
En teaser från mig ocksåEn liten teaser så här på kvällskvisten...
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En teaser från mig ocksåEn liten teaser så här på kvällskvisten...
![]()
Klockan som väntas är en Royal från -66 tror jag. Behövde lite guld...En teaser från mig också
![]()
Blev alldeles lagom med bilder tycker jag!Edit: Blev lite för många bilder på samma klocka...
Tack för det. Allting ser ju oftast bättre ut när man ser dubbelt. Är numera gift och en räcker..Blev alldeles lagom med bilder tycker jag!
Glad dag i dag. Har blivit med min första Tudor, en Date Day som jag sökt i några månader. Hade bestämt mig att ha den i handen senast i mitten av oktober av olika orsaker. Nu hoppas jag den landar med posten i slutet av kommande vecka. Ska då se om jag kan greja ngn bild oxå.
Japp, tyckte att priset blev ok.
Ska du byta ut veckodagshjulet ?Tack, Hallis. Det blir debut med bild här så jag får lära mig hur.
Det är sjukt svårt att lägga in bilder. Man trycker på bifoga en bild, därefter väljer man bild och ladda upp. Tar typ 5 sekunder.Tack, Hallis. Det blir debut med bild här så jag får lära mig hur.
Ifall någon mot förmodan missade, känns egocentriskt men alltid kul. Skall levereras i veckan hoppas jag...![]()
![]()
![]()
Klockan som väntas är en Royal från -66 tror jag. Behövde lite guld...
Förväntad leverans 8:e, åker till Amerikat den 9:e. Vill se den innan.
![]()
Snacka om snygg tudor, kvalité verkar vara på topp här! *blinkBlink*![]()
![]()
Älkar min Tudor 79090-89 !
Tritiumfärgen är verkligen perfekt i mina ögon. Jag tänker varje kväll jag går och lägger mig att jag ska lägga den med tavlan ner så den snabbar upp sig mot +-0 under natten men det slutar alltid med att jag har på mig den även nattetid.![]()
yonsson köper ingen skit.Snacka om snygg tudor, kvalité verkar vara på topp här! *blinkBlink*
Fick precis reda på att leverans på min Tudor inte blir förrän slutet av Oktober... snacka om besviken![]()
Yes. Beställer genom en av de lokala urmakarna som i sin tur beställer från AD. Enligt honom hade de fått in den svarta men inte den blåa. Och när han pratade med dom idag så sa dom att den första leveransen med den blåa kommer in i slutet av Oktober.Från Svensk AD? Dom jag har frågat har inte hört om ngt leveransdatum!
Sen är ju detta vad han har sagt till mig. Tåls att ta med en nypa saltOk, Tack!![]()