Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Köpt hos en vänBlir världens längsta helg för dig med andra ord. Vart har du köpt ifrån?![]()
Får man fråga vilket pris den kommer hamna på?Köpt hos en vänden kommer iaf säljas här på ks. Troligtvist det sista sälj på ett bra tag.
Så ruggit snygg!![]()
76100 från 1984.
Still waitingKommer lägga upp på k&s idag.
Haha sorry, somnadeStill waiting![]()
Grymt snygg. Tudor flingor har blivit min senaste besatthet. Är det utbytestavla/visare när dom är sådär fint vita/ljusa ?Så nöjd att denna är tillbaka
![]()
Haha sorry, somnade![]()
Nånting händer med priserna verkar det som!
http://www.network54.com/Forum/2076...S-+1981+Tudor+Submariner+Ref-+94010+Snowflake
Känns som vissa lägger ut klockor till önskepriser också.
Blir spännande att följa flingan på KaplansNånting händer med priserna verkar det som!
http://www.network54.com/Forum/2076...S-+1981+Tudor+Submariner+Ref-+94010+Snowflake
Blir spännande att följa flingan på Kaplans![]()
Lugg borde vara 22Är det någon som vet måtten på Tudor Pelagos? Lugg till lugg och tjocklek på den nya klockan? Har googlat överallt men hittar bara blandade uppgifter, allt från 13,5 mm tjocklek till 15 och inget om lugg-till-lugg.
Har svårt att se nåt annat än 22mmÄr det någon som vet måtten på Tudor Pelagos? Lugg till lugg och tjocklek på den nya klockan? Har googlat överallt men hittar bara blandade uppgifter, allt från 13,5 mm tjocklek till 15 och inget om lugg-till-lugg.
Alltså längden på klockan, inte avståndet mellan luggarnaLugg borde vara 22
Jaha nej bara jag som läste slarvigt. Körde bil. Inte bästa kombonAlltså längden på klockan, inte avståndet mellan luggarnaJag var av uppfattningen att lugg till lugg var gängse term men jag ber om ursäkt om jag var otydlig med detta
![]()
Har läst nånstans att lug-lug ligger runt 50mm. Men inte helt hundra på dettaÄr det någon som vet måtten på Tudor Pelagos? Lugg till lugg och tjocklek på den nya klockan? Har googlat överallt men hittar bara blandade uppgifter, allt från 13,5 mm tjocklek till 15 och inget om lugg-till-lugg.
Är det någon som vet måtten på Tudor Pelagos? Lugg till lugg och tjocklek på den nya klockan? Har googlat överallt men hittar bara blandade uppgifter, allt från 13,5 mm tjocklek till 15 och inget om lugg-till-lugg.
Kul att se att den används riktigt och inte bara bakom skrivbord som man så ofta serTudor i vätan. Klockan har fått sin första battlescar när jag ramlade vid ett ställningsbyte. Men jag vlir bara kärare och kärare
![]()