• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ganska fin även utan fat font.. Tudor 9411/0
image.jpg
Hade inte rört den, tycker den ser perfekt ut!

Nu börjar jag bli sugen på att använda Pelagos igen... men är sugen på nytt band till den! Såg denna bild och dog lite:
BS-Tudor-Pelagos-shoot-59.jpg

Daaaaaaaaaaaaaaaayiiiimeeeeee. Den var fin. Jag vet att läder ogillas på dykare ibland, men förhoppningsvis klarar lädret av lite regnstänk, vilket är vad jag brukar utsätta mina dykare för...

Någon som vet var man köper ett sådant band? Letade på B&S men hittade det inte.

Nu börjar jag bli sugen på att använda Pelagos igen... men är sugen på nytt band till den! Såg denna bild och dog lite:

Daaaaaaaaaaaaaaaayiiiimeeeeee. Den var fin. Jag vet att läder ogillas på dykare ibland, men förhoppningsvis klarar lädret av lite regnstänk, vilket är vad jag brukar utsätta mina dykare för...

Någon som vet var man köper ett sådant band? Letade på B&S men hittade det inte.

Be Chepo göra ett :)

• Like
Reactions: joF

Jag tror bilden är från Bulgans&Sons. Är själv riktigt sugen på en liknande till min BB

• Like
Reactions: joF
Tillbaka
Topp