Point Blank
Basic
Nya skulle vara typ 0.5mm tjockare eller något sådant än den gamla. Står säkert i någon review om man söker.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Får man dessutom till lite rött blir det ÖISBlått är ju flått![]()
Om du fixar röda visare...Ge mig ett blått fatfont-insert..
Du har ju förklarat för mig tidigare om fatfont. Still confused trots bra bilder. Förstår att du vill hjälpa mig, var köper jag till ett blått?Ge mig ett blått fatfont-insert..
Man får tråla exempelvis VRM och öppna plånkan. 1000 dollares är inte en ovanlig summa för ett insertDu har ju förklarat för mig tidigare om fatfont. Still confused trots bra bilder. Förstår att du vill hjälpa mig, var köper jag till ett blått?
Jag har också fått varningar om kostnader...
Jobbigt när man fastnar i "måste ha ett fatfont annars är livet inte värt att leva..."...Ge mig ett blått fatfont-insert..
Kul att se att den används riktigt och inte bara bakom skrivbord som man så ofta ser![]()
SåklartKul att se att den används riktigt och inte bara bakom skrivbord som man så ofta ser![]()
Ganska fin även utan fat font.. Tudor 9411/0
![]()
Mycket möjligt. Inte allt för bra koll på de olika inserts varianterna men ska ju vara betydligt fetare font från början. Tror allt annat var original på klockan när jag köpte den iaf (glas, krona etc) men nu har det blivit utbytt vid service. Sugen på att köpa ett T125 men vill ej tappa tätheten.Är detta ett sk 80-tals serviceinsert? Trevligt oavsett fat font eller inte
Har snarlik font på min 7016 tänker jag.
![]()
Japp ser fint ut och det är det som är det knäppa. Att man måste lägga bredvid, förstora och jämföra med nördbilder på worldwidewebGanska fin även utan fat font.. Tudor 9411/0
![]()
Tycker det matchar fint men som sagt hade ej bangat på ett mindre fadeat och med fetare font, kul med variation. Typ som på vaniljglass 1680, hade nog varit mumma.Japp ser fint ut och det är det som är det knäppa. Att man måste lägga bredvid, förstora och jämföra med nördbilder på worldwidewebBlekta är dessutom ännu svårare att spotta.
Det där såg skitbra ut! Saknar min BBB nu....Körde lite fotografering med BB'n som modell.
![]()
Så blev det äntligen en TudorInte en sub som jag hade tänkt mig men när den här dök upp så kunde jag inte låta bli. Jakten på en 79090 fortsätter men just nu ska jag bara njuta av denna
![]()
En jumbo som mäter 38 mm.Nice,mvad mäter den?
Vad blir det för kul denna gång?Min obsession vet inga slut, en tudor till på ingång![]()
Den som lever får seVad blir det för kul denna gång?![]()
Finns många sajter på nätet, googla Tudor serial number Tudor så lär du hitta vad du sökerHur/var kan man kolla upp årsmodell om man har ref. och serienummer?