Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag trodde den skulle vara lite mer bling.Grattis!hur är första intrycken?
Är ju omöjligt att veta hur priset kommer utveckla sig. Samtliga andra moderna Tudors har väl gått ner efter att hypen lagt sig?Tankar kring black bay harrods? https://klocksnack.se/threads/tudor-black-bay-harrods.147038/
Är den fortfarande i produktion? Skulle nog kunna tänka mig att betala om den inte kommer minska avsevärt i pris. Tycker färgkombinationen är väldigt tilltalande...
Jo så är det ju såklart... Undrar bara om någon har info kring om den fortfarande är i produktion vilket är ganska avgörande. Jo BB58 har ju droppat med några tusen men harrods är ju mer svåråtkomlig.Är ju omöjligt att veta hur priset kommer utveckla sig. Samtliga andra moderna Tudors har väl gått ner efter att hypen lagt sig?
Ja den är i produktion fortfarande, bara att kontakta Harrods och ställa sig i kö. När jag ställde mig i kö så var kravet att hämta ut den inom 7 dagar efter att man fått samtalet om jag minns rätt.Tankar kring black bay harrods? https://klocksnack.se/threads/tudor-black-bay-harrods.147038/
Är den fortfarande i produktion? Skulle nog kunna tänka mig att betala om den inte kommer minska avsevärt i pris. Tycker färgkombinationen är väldigt tilltalande...
(Sönder)polerad. Fabriksskick: https://images.app.goo.gl/Ynyf5tW3HJuYFoCd9Avslutad - Tudor Black bay 79220B
Hej där! Säljer min 79220B. Den är uttagen i Grekland 2015. Tidshållningen är mycket bra och amplituden ligger på ca 250, okänd servicehistorik. Nyligen trycktestad. Diameter 41mm. Fullset. Skicket är ok och spår efter användning finns. Inga byten denna gång. Kan skickas efter erlagd betalning...klocksnack.se
Är inte denna duktigt sönderpolerad? Aldrig sett så runda bandhorn på en Tudor BB tidigare. Eller var de äldre rundare?![]()
WT…….Avslutad - Tudor Black bay 79220B
Hej där! Säljer min 79220B. Den är uttagen i Grekland 2015. Tidshållningen är mycket bra och amplituden ligger på ca 250, okänd servicehistorik. Nyligen trycktestad. Diameter 41mm. Fullset. Skicket är ok och spår efter användning finns. Inga byten denna gång. Kan skickas efter erlagd betalning...klocksnack.se
Är inte denna duktigt sönderpolerad? Aldrig sett så runda bandhorn på en Tudor BB tidigare. Eller var de äldre rundare?![]()
Oj..Avslutad - Tudor Black bay 79220B
Wow.. man tycker att detta är kanske något man bör nämna i annonsen. Ser ut som om toppen på bandhornen är rundade. JättekonstigtAvslutad - Tudor Black bay 79220B
Reagerade också på det i annonsen..Avslutad - Tudor Black bay 79220B
Jepp! Blev först köpsugen pga bra pris, men de där bandhornen är ju rent misshandladeReagerade också på det i annonsen..
Borde skickas akut till LA WatchWorks eller liknande för en så fin klocka förtjänar inte det ödet.
Säljaren borde även ges en varning för att inte nämna sådant i annonsen. Den är OHPF nu så jag hoppas inte köparen missat poleringen.Reagerade också på det i annonsen..
Borde skickas akut till LA WatchWorks eller liknande för en så fin klocka förtjänar inte det ödet.
Avslutad - Tudor Black bay 79220B
![]()
Är inte denna duktigt sönderpolerad? Aldrig sett så runda bandhorn på en Tudor BB tidigare. Eller var de äldre rundare?
Nöp du den på blocket? Den försvann fort.Yes! Såg det och har skrivit till personen.
Inget svar dock ännu så vi får se vart det leder![]()
Hann baske mig inte, trots att jag skrev 10 minuter efter att annonsen lades uppNöp du den på blocket? Den försvann fort.
Oj jädrans det gick fort. Panda e populär. Annars finns det 2st svarta på blocket.Hann baske mig inte, trots att jag skrev 10 minuter efter att annonsen lades upp
Bara sätta tilliten hos våra härliga AD's nu och hålla tummarna på att Breitling får iväg lite verk till Tudor så de kan skruva ihop lite klockor![]()
Kan släppa min till list om så önskas.. Fast den är ju reversed iofHann baske mig inte, trots att jag skrev 10 minuter efter att annonsen lades upp
Bara sätta tilliten hos våra härliga AD's nu och hålla tummarna på att Breitling får iväg lite verk till Tudor så de kan skruva ihop lite klockor![]()
Hejsan !Kan släppa min till list om så önskas.. Fast den är ju reversed iof![]()
Mycket snyggt!Fick idag hem ytterligare ett band från Molequin.com
Även denna gång blev jag riktigt nöjd.
Tack@christian-h än en gång för tipset om denna eminenta tillverkare av bra band.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Absolut polerad... En bild på hur min gamla smiley såg ut, och då var den välanvänd också! Boetten/bandhornen ska inte se ut sådär.Avslutad - Tudor Black bay 79220B
Kan tipsa om det Omega verktyg man kan köpa med för en hundring när man köper band. Den har funkat superbra för min Tudor, där de andra verktygen jag kört tidigare varit för grovaVilka verktyg använde du för att justera ?
Har letat då jag behöver ett par själv men inte fastnat för något
Skulle väl vara att det verkar vara en verksamhet med säte i Australien och då får du väääääänta på ditt paketÄr det någon som handlat från 58straps.com ? Tyckte länken som dem säljer för bb58 såg bra ut.
Vad betyder GADA?Hur många gånger har man inte tänkt att man ska köpa sig en GADA-klocka och sedan minska samlingen. Likt förbannat så ökar och ökar samlingen hela tiden![]()
”Go Anywhere Do Anything”Vad betyder GADA?![]()