• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Måste man köra det på två personer som dykarna eller är det skillnad på land?
Självklart har man en stridsparskamrat sidan om som har dubbelpass återstående tid.. annars kan man ju råka missa en kaffe!!

Som här - gått 18 min utan kaffe nu.. hela söndagen är i farozonen 😂

Bilagor

• 34530FA7-8B8F-4980-8494-F7B3B1B33405.jpeg
    34530FA7-8B8F-4980-8494-F7B3B1B33405.jpeg
    601.9 KB · Visningar: 16
.. borde vara en stående post varje söndag i Tudor-tråden. Synkning av vridringar så man kan påminna varandra när det är dags för kaffe.

Typ:

”Tid meddelas 11:31:15 .. nu. 11:31:20 ..nu. 11:31:25.. nu. Erfordras mer tid? Bra! Ställ vridringar mot 11:32 - @Deskdiversthlm , du har första passet. Påminn om kaffe i TT senast 12:32 och utse därefter nästa post.”

🫡😂

.. borde vara en stående post varje söndag i Tudor-tråden. Synkning av vridringar så man kan påminna varandra när det är dags för kaffe.

Typ:

”Tid meddelas 11:31:15 .. nu. 11:31:20 ..nu. 11:31:25.. nu. Erfordras mer tid? Bra! Ställ vridringar mot 11:32 - @Deskdiversthlm , du har första passet. Påminn om kaffe i TT senast 12:32 och utse därefter nästa post.”

🫡😂
Aj fasiken tappde bort mig på löprundan (detta hade aldrig hänt om jag haft en FXD). @m_s som har en FXD får ta över och rapportera in för kaffe kl 15.15 🫡

Kul med en till, är inne på samma typ av klocka.
Ungefär hur ser prisbilden ut på dessa, för ett riktigt risigt ex?
Har verkligen dålig koll- men detta pissrisiga och syntetiskt bezelslitna head only-ex ligger ute för 43k på chrono. Dock ej EU så tillkommer ju moms och så!

Tycker det känns riktigt bra faktiskt! Det är ju en rejäl klump, men känns något smidigare på det här bandet.
Härligt! Är lite kluven mellan länken och bandet… länken, eller snarare claspen och mikrojusteringen är ju helt fantastisk också.

Får väl bli båda så man kan variera sig när det blir dags 😊

Tillbaka
Topp