- Snyggare blir det inte, länken går bort (tycker jag).Blev med BB58 silver idag
Otroligt härlig lyster i boetten.
Är det någon här som testat att sätta på en länk från BB58 stål på en BB58 silver?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
- Snyggare blir det inte, länken går bort (tycker jag).Blev med BB58 silver idag
Är det någon här som testat att sätta på en länk från BB58 stål på en BB58 silver?
Stämmer bra, favorit-kopparna"Klocka med Carisma"
Appropå det, satt i ett meningslöst Teams möte igår och tittade på länken och nitarna. Kom fram till att dess vara eller icke vara kan vara en an de största i-lands problemen i hela klockvärlden.att de envisas men ”nitad” länk.
Ross är en encoklypedia av informationBra lördagslyssning
Ross Povey (Tudor Collector) on Tudor, Rolex and the rise of gem-set watches
Podcast Episode · OT: The Podcast · 12/05/2022 · 1h 11mpodcasts.apple.com
Kunde väl gjort mötet meningsfullt och ställt frågan: vad deltagarna tycker om Tudors moderna länkar?Appropå det, satt i ett meningslöst Teams möte igår och tittade på länken och nitarna. Kom fram till att dess vara eller icke vara kan vara en an de största i-lands problemen i hela klockvärlden.
Var tvungen att anstränga mig för att få handleden och sidan av länken i en vinkel så jag kunde se nitarna.
Klockar du sömnen?Lördagspromenad! BB58 till träningskläder kanske inte är optimalt men vem tittar på sånt?
Haha japp!Klockar du sömnen?
Thanks!Grattis både till födelsedag och klocka
Filigran mönster på kaffekoppen, Stig Lindberg?Idag matchar vi klockan med kaffekoppen
Inte helt omöjligt! Ena hälften skulle väl undra varför jag pratar om Henry VII och andra halvan om vad ”länkarna” och nykterhetsrörelsen.Kunde väl gjort mötet meningsfullt och ställt frågan: vad deltagarna tycker om Tudors moderna länkar?
Vet inte vem, men inte Stig LindbergFiligran mönster på kaffekoppen, Stig Lindberg?
Själv gillar man skarpt nitad länk.Är det nato-dags?
Det är bara en detalj jag har svårt för (och det gäller nästan moderna Tudor generellt) - att de envisas men ”nitad” länk. Inledningsvis tyckte jag att index och visare hade lite väl mycket faux patina. Det verkar dock inte se så tokigt ut ändå nu när man sett fler bilder. Hoppas få klämma på en snart.
/J
Passar till det mestaLördagspromenad! BB58 till träningskläder kanske inte är optimalt men vem tittar på sånt?
Blev med BB58 silver idag
Jonas Bohlin. Betydligt modernare. Lite osäker på hur inblandad han var i mönstret dock, Carisma var tredje dekoren på Bohlins orginaldesignade servisdelar.Vet inte vem, men inte Stig Lindberg
Nej var dags för länken igen - Jag har ju noll problem med den!Är det nato-dags?
Det är bara en detalj jag har svårt för (och det gäller nästan moderna Tudor generellt) - att de envisas men ”nitad” länk. Inledningsvis tyckte jag att index och visare hade lite väl mycket faux patina. Det verkar dock inte se så tokigt ut ändå nu när man sett fler bilder. Hoppas få klämma på en snart.
/J
Inte jag heller tyckte den verkade kanon när jag prövade , vill nu bara att den dyker upp snart , men jag får trösta mig med denna skönheten istället.Nej var dags för länken igen - Jag har ju noll problem med den!
Inte jag heller tyckte den verkade kanon när jag prövade , vill nu bara att den dyker upp snart , men jag får trösta mig med denna skönheten istället.
Skönt att se att den klarar av lite hårt arbete och inte bara mys framför brasanGräsmattan klippt för första gången i år nu är det bara att slappa några timmar innan hemfärd från landet.
Ha en bra TudorSöndag alla.