Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så nu finns det en Tudor för varje dag
Hmm blir lite svårt för mig att ställa upp på det, råkade hända en sak med den… Den ville helt plötsligt lämna min låda, så den ska hämtas av en köpare i helgen
Så jag klarade nååågot längre än till fredag @SalvadorDali
Någon favorit?Så nu finns det en Tudor för varje dag
Ja verkligen, behöver nog ett kassaskåp som jag inte kan koden till. Alternativt radera swish-appenDu måste skaffa ett bättre lås på din klocklåda så att dom inte smiter så lätt
Skicka över dem till mig så ska jag ”förvalta” dem åt digJa verkligen, behöver nog ett kassaskåp som jag inte kan koden till. Alternativt radera swish-appen
Du får bli utsedd till God Man för @LimeeeSkicka över dem till mig så ska jag ”förvalta” dem åt dig
Nej egentligen inte gillar alla men på olika sättNågon favorit?
Suverän! LåsetFår väl bomba på med lite bilder
Suverän! Låset
Ja försökte pruta på den igår igenNu är det bara guldaren som saknas för högtidsdagarna
Upplever det som en tydlig färgmatchning med resten av klockan.Hur upplever ni andra med BB58 OG guldfärgen på bezel-markeringarna? Jag upplever att min snarare går åt rosé-hållet än guld. På i princip alla bilder som andra postar på klockan så tycker jag att det går mer åt guld, så att det matchar markeringarna på urtavlan. Det kan ju vara att det upplevs olika på bilder, men vore intressant att höra hur andra upplever det irl.
Living the dreamSå nu finns det en Tudor för varje dag
Då var årets första bad avklarat
Den varierar beroende på ljuset från klart blå till nästan svart i vissa ljusJag går i tankar om att köpa en BB36. Har haft siktet inställt på den "vanliga" svarta, men den blåa börjar växa på mig. Finns det någon som har den blåa och hur är den i färgen på tavlan i verkligheten?
Ja den gör sig bra som badklockaHärligt! Perfekt badväder och perfekt badklocka
Jaa, jag har fått den uppfattningen. Man får väl ta och besöka en ad nästa tripp till storstaden helt enkeltDen varierar beroende på ljuset från klart blå till nästan svart i vissa ljus
Tydlig matchning på din egen klocka? Funderar på om man ska höra av sig till ADn och fråga om nyansen kan skilja sig från fall till fall.Upplever det som en tydlig färgmatchning med resten av klockan.
Mot de som jag ägt ja. Tror att det böir öite sv en synvilla då skuggan från boettkanten över markeringaerna kan ge ett visst intryck samtidigt som ljuset kan ljusa upp markeringarna på vridringen. Vilket i sin helhet ger två extrema kontraster.Tydlig matchning på din egen klocka? Funderar på om man ska höra av sig till ADn och fråga om nyansen kan skilja sig från fall till fall.