Bästa!Fick idag hem denna underbara pjäs! BB58 Bronze! Vilken j—la home run!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bästa!Fick idag hem denna underbara pjäs! BB58 Bronze! Vilken j—la home run!!
Verkligen, en äkta home run!
Indexen på den klockan . This is the way.Tudortorsdag
Nej! Men jag har till min 58:a. Både halvlänk från US men även den justerbara halvlänken från blackbayowners jag och @Ljungen körde en sambeställning på. Och sen jag fick den justerbara varianten har den från US legat oanvänd. Så min poäng med detta inlägg är att jag tipsar om att köpa den justerbara varianten direkt istället (om den finns till gmt förstås?!)Finns det någon som sitter på en halvlänk från uncleseiko i fint skick till en BB GMT som kan tänka sig sälja?
Får inte riktigt till den perfekta passformen jag vill ha hehe
Är den såpass bra. Är sugen men tvekat pga priset :/Nej! Men jag har till min 58:a. Både halvlänk från US men även den justerbara halvlänken från blackbayowners jag och @Ljungen körde en sambeställning på. Och sen jag fick den justerbara varianten har den från US legat oanvänd. Så min poäng med detta inlägg är att jag tipsar om att köpa den justerbara varianten direkt istället (om den finns till gmt förstås?!)
Njae, kanske kan diskuteras. Men bättre än US halvlänk iom möjligheten till snabbjustering. Bästa hade ju varit om tudor slutade jävlas med oss kunder och släppte deras egen t-fit till samtliga modellerÄr den såpass bra. Är sugen men tvekat pga priset :/
Yes yes!!Är den såpass bra. Är sugen men tvekat pga priset :/
Håller med. Den är grym, men sett till priset så njae. En lax mindre hade jag inte haft några synpunkterYes yes!!
Vad tycker du, är den OWG-material? Hur bärs den, misstänker den bärs som en 90-tals Breitling Chronomat?Tudortorsdag
Tack för tipset Ska fundera lite.Nej! Men jag har till min 58:a. Både halvlänk från US men även den justerbara halvlänken från blackbayowners jag och @Ljungen körde en sambeställning på. Och sen jag fick den justerbara varianten har den från US legat oanvänd. Så min poäng med detta inlägg är att jag tipsar om att köpa den justerbara varianten direkt istället (om den finns till gmt förstås?!)
OWG-material? Hmm, ja inte omöjligt även om OWG är en utopiVad tycker du, är den OWG-material? Hur bärs den, misstänker den bärs som en 90-tals Breitling Chronomat?