• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Fick idag hem denna underbara pjäs! BB58 Bronze! Vilken j—la home run!!
23FAFF76-B6B0-4F15-A262-6F02B4527683.jpeg
F9AED55F-C063-478E-BA14-4E56C1618B17.jpeg
077957DE-64CA-4782-B8F6-C72775C9A98E.jpeg
646F8607-C844-47AE-A8CE-9DF0EFF8BDD7.jpeg
Bästa!

Finns det någon som sitter på en halvlänk från uncleseiko i fint skick till en BB GMT som kan tänka sig sälja? 🙂

Får inte riktigt till den perfekta passformen jag vill ha hehe

Finns det någon som sitter på en halvlänk från uncleseiko i fint skick till en BB GMT som kan tänka sig sälja? 🙂

Får inte riktigt till den perfekta passformen jag vill ha hehe
Nej! Men jag har till min 58:a. Både halvlänk från US men även den justerbara halvlänken från blackbayowners jag och @Ljungen körde en sambeställning på. Och sen jag fick den justerbara varianten har den från US legat oanvänd. Så min poäng med detta inlägg är att jag tipsar om att köpa den justerbara varianten direkt istället (om den finns till gmt förstås?!)

Nej! Men jag har till min 58:a. Både halvlänk från US men även den justerbara halvlänken från blackbayowners jag och @Ljungen körde en sambeställning på. Och sen jag fick den justerbara varianten har den från US legat oanvänd. Så min poäng med detta inlägg är att jag tipsar om att köpa den justerbara varianten direkt istället (om den finns till gmt förstås?!)
Är den såpass bra. Är sugen men tvekat pga priset :/

Tack för tipset :) Ska fundera lite.

Tillbaka
Topp