Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Härligt! Vad blev det? Nu är det bara ett snitsigt insta konto som saknas
Uppgraderat till en riktig kamera. Förbered er på spam nästkommande dagar!
Vart kommer länken ifrån?
BB58 på grönbete…
Fujifilm X100F! Ja exakt så. Frågan är bara vad jag ska ha för nickname…Härligt! Vad blev det? Nu är det bara ett snitsigt insta konto som saknas
Stiligt, bara sätta igång att fundera.Fujifilm X100F! Ja exakt så. Frågan är bara vad jag ska ha för nickname…
Köpt den via Ebay. Gillar den bättre än originallänken då jag tycker den är renare utan nitar mm. Skicka pm om du vill ha mer info.Vart kommer länken ifrån?
Får jag komma med en dum fråga, har varit borta från klockträsket sedan jag sålde med Panna.
Tänkte kolla varför Tudor går så "Högt" på begmarknaden, har dessa väntetider också gått Rolex väg, tänker på BB, säljs det beggade näst som retailpris?
Det är en blandning av olika faktorer. Delvis så satte pandemin och avstannad produktion sina spår. Hypen omkring Rolex och BB58 drog nog sitt strå till stacken under pandemin för att öka på efterfrågan.Får jag komma med en dum fråga, har varit borta från klockträsket sedan jag sålde med Panna.
Tänkte kolla varför Tudor går så "Högt" på begmarknaden, har dessa väntetider också gått Rolex väg, tänker på BB, säljs det beggade näst som retailpris?
Fint fotat . Vad använder du för glugg?
Oväntat snyggt och klädsamtLite lätt sommar outfit
Tackar, ja eller hur, blev också lite förvånad lumen och bandet lirar bra!Oväntat snyggt och klädsamt
Ser riktigt bra ut imho
GrattisFick idag hem denna underbara pjäs! BB58 Bronze! Vilken j—la home run!!
Bra bilder där
Uppgraderat till en riktig kamera. Förbered er på spam nästkommande dagar!