Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Detsamma vännenHa en skön midsommar alla.
Jag blev förälskad första gången jag såg dig och nu är du äntligen min
Jag kan bara sälla mig i hyllningskören till Tudors senaste. Tavlan, gmt-visaren, den svagt beigea, gula subtila färgsättningen, den tooliga fasta och borstade bezeln, vacker och gedigen borstad länk i rätt proportioner, snyggt och funktionellt lås med bra och smidig justering. Klockan är otroligt välbalanserad och har perfekta proportioner.
Är jag nöjd? Big time
Är den klar nu?Detsamma vännen
Njae, typÄr den klar nu?
Vi får planera in en liten träff , har börjat semestern nu och är i stugan till 16/7 sen drar vi på Turné i 14 dagar.
Ha en bra midsommar
Absolut låter som en bra idé lunch behöver man ju.Njae, typ
Jobbade till 01:30 inatt och kopplade det sista så det skulle vara badbart idag för kidsen. Poolen är i teorin klar till 99%. ”Bara” allt annat kvar i form av uteplats, återfyllnad, poolhus etc. Men nu kan man åtminstone ta sig några dopp och barnen kan lattja på dagarna. Ja vi tar en fika eller grill hos mig tycker jag. Sen kanske en snabbdate på lida någon lunch? Jag jobbar typ 2 veckor till men behöver shoppa lite kläder så vi kanske kan ses på en lunch där någon dag också?
Snygg Tudor! Omkrets på din handled, om jag får fråga?
Tack! Och bättre blir det!
Tack! Pyttesmal.15.6 cm har jag för mig!Snygg Tudor! Omkrets på din handled, om jag får fråga?
Sitter fint den! Är det vardagsklockan nu?Dax för kvällsbad
Den gör sig så väldigt snyggt på nato. Har min på skinnband men tror jag måste hitta ett nato jag också.En liten kvällsbild på klippan!!
@Been om du behöver hjälp med att bära FXD'n så kan jag lösa det åt dig.Sitter fint den! Är det vardagsklockan nu?
Haha ja den funkar på i princip allt, har för många band nu…. Detta är ett Beige Canvas (kommer ej ihåg från var just nu….) och håller formen grymt bra när den väl har burits in!Den gör sig så väldigt snyggt på nato. Har min på skinnband men tror jag måste hitta ett nato jag också.