Då är jag med, det förklarar en del. Tack för svar.För några veckor sen var det ingen lista men inte i skylten och 2-4 mån levereranstid
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Då är jag med, det förklarar en del. Tack för svar.För några veckor sen var det ingen lista men inte i skylten och 2-4 mån levereranstid
Oavsett läder eller inte på dykare så skulle jag aldrig klara av det i den här värmenDen får vila lite idag, kan ju ej ha på den varje dag….eller.![]()
![]()
Detta är väl ändå ett canvasband, på med glasögonenOavsett läder eller inte på dykare så skulle jag aldrig klara av det i den här värmen![]()
Canvas, läder….. på tok för varmt, nu är glasögonen påDetta är väl ändå ett canvasband, på med glasögonen![]()

Krons hade flera blå BB58 inne för typ en vecka sen. Ingen väntetid alls. På Rob Engström fanns samtidigt varken blå eller svart.Tjena
Någon som har koll på om det fortfarande är väntelista / väntetid på BB58 i blått? Ute efter en, men verkar som att många gråhandlare tar över list, samtidigt som privatpersoner säljer den till ok pris.
Detta är väl ändå ett canvasband, på med glasögonen![]()
Lider av solsting här med men lever efter mottot ”ALDRIG läder på en diver”… sen funkar i princip allt på bb58 visserligenCanvas, läder….. på tok för varmt, nu är glasögonen på![]()
Tackar, blir en pling till KronsKrons hade flera blå BB58 inne för typ en vecka sen. Ingen väntetid alls. På Rob Engström fanns samtidigt varken blå eller svart.
Nja inte helt men den är grymSitter fint den!Är det vardagsklockan nu?
Riktigt läcker. Har inte sett med slät bezel förr. hur stor är den, 36mm?![]()
Jag har letat, PM’at och bumpat köptråden i evigheter. Idag fick jag efter en bilresa på 60 mil med mig en hem![]()
Ja den är 36mm.Riktigt läcker. Har inte sett med slät bezel förr. hur stor är den, 36mm?
![]()
Jag har letat, PM’at och bumpat köptråden i evigheter. Idag fick jag efter en bilresa på 60 mil med mig en hem![]()
Grattulerar! Alltid extra skönt efter en lång jakt.![]()
Grattis , kul att du äntligen fick tag på det du ville ha![]()
Tycker första va riktigt nice.För ett bra tag sedan fastnade jag för ett Nato från The Vintage Watch Company som Watchgeko har i sortimentet. Tog lite tid innan jag skickade beställningen men tillslut blev det av och i går dök det upp tillsammans med lite andra band..
![]()
Var inte lika perfekt som jag tänkt mig, dock helt ok och är det alltid kul med lite variation.
Det grönsvarta från rean var dock trevligt
![]()